וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל ישראל מציגה: השלטון בסרטון

צבי זרחיה

16.3.2011 / 6:49

הח"כים מול ליידי גאגא



אחרי גוגל earth וגוגל maps הגיע העת לשירות גוגל ח"כ: אתמול בבוקר השיק יו"ר הכנסת, ח"כ ראובן ריבלין (הליכוד), ערוצי וידיאו ייחודיים לחברי הכנסת באתר שיתוף הווידאו יוטיוב, הנמצא בבעלות חברת גוגל. מיד לאחר ההשקה הממלכתית השתתפו ח"כים רבים, בהם אנסטסיה מיכאלי (ישראל ביתנו), מאיר שטרית (קדימה) ויריב לוין (הליכוד), בסדנאות מקצועיות להקמה וניהול שוטף של ערוץ משלהם. הערוצים יופיעו החל מהיום בעמוד הבית של יוטיוב ישראל - שזוכה לכמיליון וחצי כניסות מדי יום.

פתיחת הערוצים היא חלק ממהלך הטמעה של טכנולוגיות הרשת בכלל, וזו החברתית בפרט, של הכנסת - ונעשית בשיתוף פעולה עם גוגל ישראל. כחלק משיתוף הפעולה ייהנו חברי הכנסת ממיתוג ויזואלי ועיצוב זהה של הערוצים, וכן קישור נוח לעמודים הרשמיים שלהם באתר הכנסת. הכנסת מצטרפת בזאת לבתי נבחרים נוספים בעולם: בהם הסנאט האמריקאי והפרלמנטים של בריטניה ואיטליה.



ריבלין ציין אתמול כי "הכנסת נכנסת לעידן חדש. שיתוף הפעולה עם גוגל מאפשר לקרב את פעילות בית המחוקקים לציבור הישראלי באמצעות האינטרנט". ואילו מנכ"ל גוגל ישראל, מאיר ברנד, אמר בהשקה כי "הערוצים החדשים העולים היום לרשת יאפשרו לציבור הבוחרים לראות מקרוב את הנבחרים שלהם, ובכך יאפשרו קיום של דיאלוג ישיר ודו-כיווני סביב נושאים העומדים על סדר היום במדינה".



הסרטונים הפופולריים ביותר ביוטיוב הם קליפים של שירים של הזמרים ג'סטין ביבר (כ-475 מיליון צפיות) וליידי גאגא (כ-350 מיליון צפיות). כעת נותר רק לראות איזה חבר כנסת יכבוש את הרשת. ).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully