וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלונאים: השנה עם הפידיון הגבוה ביותר הסתיימה עם תשואה של 6.5% על ההון בלבד

עירית רוזנבלום

16.3.2011 / 11:20

מנכ"ל ההתאחדות: זהו שיעור נמוך שמביא לכך שיזמים בישראל לא עומדים בתור כדי להקים בתי מלון



יום לאחר פרסום נתוני הלשכה המרכזית לסטטיטיקה, לפיה שנת 2010 היתה השנה הטובה ביותר אי פעם לבתי המלון עם פדיון של 8.7 מיליארד שקל, אומר מנכ"ל התאחדות המלונות בישראל, שמואל צוראל, כי מבדיקה, שנערכה באחרונה בהתאחדות המלונות בישראל, הסתיימה השנה עם שיעור תשואה ממוצע על ההון של 6.5% בלבד.



"מתברר כי התשואה על ההון בענף המלונאות בארץ נופלת באופן ניכר מהמלונאות באירופה וברוב חלקי תבל", מדגיש צוראל, "זהו שיעור נמוך שמביא לכך שיזמים בישראל לא עומדים בתור כדי להקים בתי מלון".



בשבוע שעבר הוביל נשיא התאחדות המלונות בישראל, עמי פדרמן, את ההתאחדות ליצירת קשרים עם חברות המחקר הבינלאומיות המובילות בתחום המלונאות והתיירות ולסיכום היסטורי עם נציגיהן במהלך יריד בברלין התיירות itb בברלין, לחילופי מידע בין מלונות ישראל ומלונות אירופה ושאר העולם. המדובר בחברות הבינלאומיות:hvs, str ו-tri, שמתמחות באיסוף ובריכוז בסיסי נתונים מתחומי התיירות השונים ובמחקרי עומק.



הסכמים כאלו לחילופי מידע, שלא היו קיימים מעולם מבחינת המלונאות הישראלית, ישמשו את המלונאים בארץ בניהול הפיננסי של המלונות ובחתירה לתנאי רווחיות גבוהה יותר.



כעת יוכלו המלונאים הישראלים לדעת היכן הם ממוקמים ביחס לעולם בנושאים שונים, כגון: תפוסות, מחירים, רווחיות ועלויות תפעול שונות, כגון: כוח אדם, עלויות אנרגיה ומסים.



"כעת, הנגישות למאגרי המידע של חברות המחקר הבינלאומיות יסייעו לנו להבין את ההבדלים בין תנאי התפעול בישראל לשאר העולם, ויהיו בסיס לשיפורים במלונאות המקומית", הוסיף צוראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully