וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחר יפורסם מכרז לחברות ייעוץ לסייע בגיבוש אסטרטגיה ארוכת טווח לישראל

אורה קורן

16.3.2011 / 15:52

הצוות יפעל לגיבוש האסטרטגיה בשיתוף של גופי ממשל, הכנסת, המגזר שלישי והמגזר העסקי



מחר (ה') תפרסם הממשלה מכרז המזמין חברות יעוץ אסטרטגי בעלות ניסיון בינלאומי ייחודי להציע את שרותיהן לסייע לתהליך גיבוש אסטרטגיה חברתית-כלכלית כוללת למשק הישראלי ל-15 השנים הקרובות.



בוועידת themarker שנשאה את השם "ישראל 2021" פירסמה הממשלה לראשונה, כי ראש הממשלה, בנימין נתניהו ושר האוצר, ד"ר יובל שטייניץ הינחו את ראש המועצה הלאומית לכלכלה במשרד ראש הממשלה, יוג'ין קנדל ואת מנכ"ל משרד האוצר, חיים שני להוביל בשיתוף עם בנק ישראל ומשרדי ממשלה נוספים, את תהליך גיבוש אסטרטגיה חברתית-כלכלית ארוכת טווח למדינת ישראל. מטרת התהליך היא לקבוע יעדי על ולהציע אפשרויות למיסוד מנגנוני קבלת החלטות ויישום מדיניות הממשלה בתחום של תכנון אסטרטגי.



בצוות ההיגוי חברים קנדל, שני והממונה על התקציבים באוצר, אודי ניסן. הצוות יפעל לגיבוש האסטרטגיה בשיתוף של גופי ממשל, הכנסת, המגזר שלישי והמגזר העסקי מתוך הנחה שהצבת ישראל בין המדינות המובילות בעולם מבחינת רמת החיים וחוסן החברתי-כלכלי, המטרה המשותפת לכולם. הצוות יבחן את היכולת הממשלתית לבצע תהליכי תכנון ארוך טווח באופן קבוע ויידרש להציע דרכים להטמעת תהליכים אלה בשגרת העבודה של הממשלה.



המכרז שיפורסם מחר קורא לחברות ייעוץ אסטרטגי בעלות ניסיון בגיבוש אסטרטגיה כוללת למדינות אחרות, להציע הצעות שכוללות ניתוח מעמיק אודות המשק הישראלי תוך שימת דגש על האתגרים והזדמנויות העומדים בפני המשק ב-15 השנים הבאות, לאור המגמות הצפויות בזירה המקומית והגלובלית. החברות יתבקשו להגיש את הצעותיהן עד סוף אפריל השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully