וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקלה טכנית במטוס אל על גרמה לשיבושים בקו מלונדון לנתב"ג

זוהר בלומנקרנץ

16.3.2011 / 18:13

במקומו שלחה חברת אל על שני מטוסים על מנת לחלץ את הנוסעים



תקלה טכנית במטוס מדגם בואינג 747-400 גרמה לשיבושים בקו התעופה מלונדון לנתב"ג.



נוסעים בטיסה המתוכננת שחזרו מלונדון לנתב"ג התלוננו ל-themarker על עיכוב של קרוב לארבע שעות ממועד ההמראה המקורי של טיסת אל על, בגלל תקלה טכנית במטוס.



מדובר בטיסת אל על שהיתה מתוכננת להתבצע ביום ראשון שעבר, מנמל התעופה הית'רו בלונדון לנתב"ג. הטיסה במטוס הג'מבו, המסוגל לשאת כ-450 נוסעים, היתה מלאה. אולם בגלל תקלה טכנית במטוס המקורי שתוכנן לטיסה, הוחלט מטעמי בטיחות, שלא להוציאו מנתב"ג.



במקומו שלחה חברת אל על שני מטוסים על מנת לחלץ את הנוסעים. האחד מדגם בואינג 767 והשני צר גוף מדגם בואינג 737. נוסעים ששובצו לטיסה במטוס הקטן יותר, נאלצו להמתין עוד כארבע שעות והמריאו בשעה 18.00 בערב מלונדון במקום בשעה 14.30 בצהריים. כמו כן לא היו מספיק מקומות לנוסעים במחלקות היוקרה כמו ראשונה ועסקים.



מחברת אל על נמסר בתגובה כי "טיסת אל על ly315 היתה מתוכננת לצאת ב-6 למארס במטוס מדגם בואינג 747-400. מסיבות טכניות הוחלט לבצע את הטיסה במטוס חלופי מדגם בואינג 767. עקב ריבוי הנוסעים שהיו רשומים על הטיסה, הוסיפה אל על טיסה מיוחדת ly313 במטוס בואינג מדגם 737. הטיסה הנוספת יצאה באיחור של שעתיים עקב מגבלות נחיתה בשדה התעופה הית'רו אשר אינן מאפשרות לחברת אל על לנחות בו זמנית עם שני מטוסים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully