וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על רקע דיוני ששינסקי: נובל אנרג'י יוצאת בקמפיין תדמיתי

ליאור זנו

16.3.2011 / 21:31

החברה הבינלאומית ששותפה בקידוחים החליטה לצאת בקמפיין ציבורי - בסיסמה "מביאים אנרגיות טובות לישראל"



כבר יותר מעשור שחברת האמריקאית היא אחד השחקנים הגדולים והחשובים בשוק הגז הטבעי הישראלי במים העמוקים. בשנתיים האחרונות, מאז גילוי תגלית "תמר" מול חופי חיפה, דרך תגלית "לווייתן" הענקית החדשה, כאשר ברקע נמצאים דיוני ועדת ששינסקי להעלאת נתח המדינה בתמלוגי הגז, נהפכה נובל למוכרת יותר ויותר לציבור הישראלי.




היום (ד') בערב, בשבוע שבו נדונו מסקנות ועדת ששינסקי בפעם הראשונה בוועדת הכספים של הכנסת, החליטה נובל לצאת בקמפיין שיווקי לציבור - בטלוויזיה, בעיתונות ובשלטי חוצות - תחת הסיסמה "נובל אנרג'י, מביאים אנרגיות טובות לישראל". את הקמפיין יוביל משרד הפרסום דרורי-שלומי.



לדברי ביני זומר, מנהל רגולציה וקשרי חוץ בנובל אנרג'י, "הקמפיין מציג לקהל הישראלי את נובל אנרג'י ותחומי פעילותה בישראל, תוך מתן דגש מיוחד לעובדה כי מדובר בחברה הבינלאומית היחידה הפועלת בישראל בתחום איתור ואספקת גז ונפט לחברות אנרגיה. בכוונת נובל אנרג'י להמשיך לפעול בישראל עוד שנים רבות, ולכן אנחנו רואים חשיבות אסטרטגית בהעמקת ההיכרות של הישראלים עם החברה ופועלה".



מטרת הקמפיין היא להציג לישראלים את נובל ואת תרומתה לחיי היום-יום שלנו, שכן הגז הטבעי שהיא ושותפותיה מוכרות משמש ליצור חשמל. בסרטון הפרסומת יוצגו כמה מצבים יום-יומיים, ובכל אחד מהם תודגש חשיבותו של החשמל במוצר מסוים. הנורות שיידלקו ירכיבו יחד את שמה של החברה. המסר: נובל אנרג'י היא החברה הבינלאומית היחידה שמשקיעה בישראל כבר 12 שנה בתחום איתור ואספקת גז ונפט, והחשמל המיוצר מהגז הטבעי שהיא מפיקה מגיע לכל אחד מאזרחי המדינה.



נובל אנרג'י היא שותפה בכירה והגוף המקצועי בכל קידוחי המים העמוקים שנעשו בישראל בעשור האחרון, יחד עם קבוצת דלק של יצחק תשובה. בין השאר מחזיקה נובל ב-36% ממאגרי "תמר" ו"דלית", שבהם נמצאו מקורות אנרגיה שיכולים לספק את צרכי המדינה ל-20 השנים הקרובות, ב-40% ממאגר "לווייתן" שהוכרז כתגלית בסוף 2010, ובמאגר "מארי b" המפיק גז כיום.



הפעילות בישראל לא נחשבה מרכזית בפורטפוליו של נובל בעבר, אך מקומה בתיק ההשקעות של החברה גדל, ומוערך כיום ב-20%. עם ההכרזה על תגלית גז טבעי ב"תמר" וב"דלית" בינואר 2009, החלה נובל בפעילות פיתוח הקידוח, הכוללת הנחת צינורות ענק תת-ימיים שיובילו את הגז הטבעי מהקידוח בקרקעית הים לתחנת הקבלה שתוקם ליד אשדוד. כמו כן הקימה החברה מתקן קליטה והכנה לתחילת הפקת גז טבעי מהמאגר, בעלות של 3 מיליארד דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully