וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבייב, פישר ושטייניץ חוגגים לילה כלכלי בבני ברק

רז סמולסקי ונתי טוקר

17.3.2011 / 7:11

שידורי המהפכה



שלשום בערב אירחו ראש עיריית בני ברק, יעקב אשר, ובעל השליטה באפריקה ישראל, לב לבייב, שורה של בכירים בעולם העסקים, שרים וחברי כנסת לאירוע השקת מרכז העסקים החדש של בני ברק, שזכה לשם bbc (בני ברק ביזנס סנטר). האירוע נערך במגדלי קונקורד החדשים של חברת אפריקה ישראל, ומשך אליו בכירים רבים שרצו להביע את תמיכתם בפרויקט ובהם שר האוצר יובל שטייניץ, נגיד בנק ישראל סטנלי פישר ויו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני (יהדות התורה).

מנחה הערב היה עיתונאי ערוץ 10 שרון גל, מגיש התוכנית "לילה כלכלי". בניגוד לסגנונו הביקורתי בתוכנית הלילית, הפתיע גל כשדיקלם באירוע שורה של מסרים פרסומיים אודות מה שהוא כינה "מרכז העסקים החדש של ישראל", ואף הפליג במחמאות על אטרקטיביות המקום. גל החמיא למארח לבייב כשכינה אותו "אדם בעל חזון ותעוזה".



בסרטון וידיאו שהוקרן לנוכחים נשא ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ברכה ואמר כי "במידה רבה מטרת ההתכנסות כאן היא לשלב את החרדים במעגל העבודה. יש שינוי גדול בשנים האחרונות, רואים את השיתוף וההתגייסות של החרדים בצבא - ועכשיו בכלכלה".



ראש העיר אשר אמר כי חלק ממטרות הקמת המרכז הן "להביא את בשורת התעסוקה לאחת הערים העניות ומוכת האבטלה בישראל". שטייניץ, שקרא גם הוא לעידוד השתלבותם של חרדים בכלכלה, סיפר כי חבריו הטובים ביותר בפוליטיקה הם ח"כ גפני וסגן שר האוצר יצחק כהן. "אני מנסה לשכנע אותם לקרוא קצת פילוסופיה, בינתיים בלי הצלחה", אמר שטייניץ לקול צחוק הקהל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully