וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות שיפור האקלים הכלכלי ברוסיה: הרווח התפעולי של מירלנד עלה ל-26.3 מיליון שקל

יעל פטר

17.3.2011 / 13:50

זאת לעומת הפסד של 20.9 מיליון שקל בשנה שעברה; ההכנסות עלו ב-25% ל-21.6 מיליון שקל



חברת הנדל"ן , שבשליטת אליעזר פישמן, מפרסמת את הדו"חות הכספיים שלה לרבעון הרביעי של 2010 ולשנה כולה. לפי הדו"חות, רשמה החברה עלייה בהכנסות השנתיות של 25% בהשוואה לאלו של אשתקד, והם הסתכמו ב-21.6 מיליון שקל. הרווח התפעולי של החברה הסתכם ב-26.3 מיליון שקל לעומת הפסד תפעולי שרשמה החברה בשנה שעברה שהסתכם ב-20.9 מיליון שקל.



בשורה התחתונה הרווח הנקי של מירלנד הסתכם ב-23.1 מיליון שקל לעומת הפסד נקי של 23 מיליון שקל. מירלנד עוסקת ביזום ופיתוח של פרויקטים בתחום הנדל"ן ברוסיה, למסחר, משרדים, לוגיסטיקה ומגורים.



רומן רוזנטל, מנכ"ל מירלנד, אמר: "אנחנו מרוצים מהתוצאות אשר עומדות בקנה אחד עם ציפיות ההנהלה. החברה חזרה לדווח על תוצאות החזקות בשנת 2010 ורווחיות גבוהה, אשר הינן תוצאה של פעילות החברה במישור התפעולי ושיפור האקלים הכלכלי ברוסיה. גיוסי אגרות החוב בסך כולל של כ-100 מיליון דולר בתקופה האחרונה, המהווים הוכחה לאמון שמביעים המשקיעים באיתנות הפיננסית של החברה ובפעילותה וכן תזרים המזומנים של החברה, מאפשרים לה להמשיך ולצמוח בשוק הרוסי".



"אנו מרוצים מאוד מהחודשים הראשונים של פעילות הקניון בסראטוב, אשר נפתח לציבור בחודש דצמבר 2010 בשיעור תפוסה של 98% ורשם מספר שיא של מיליון מבקרים בחודשיים הראשונים להפעלתו", אמר רוזנטל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully