וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום לאחר התכנסות מועצת הנפט: השלד עמליה לא יקבל 15% מרישיון "מד אשדוד"

ליאור זנו

17.3.2011 / 16:50

בשל התארכות המו"מ בין הצדדים מבלי שהגיעו להסכמות מחייבות הוחלט על הפסקת המו"מ



סוף נוסף לעסקת שלדים בורסאיים: השלד הבורסאי עמליה החזקות (לשעבר יובל), הודיע היום עם סגירת המסחר כי המשא ומתן שניהל עם ג'קי בן זקן ואברהם נניקשווילי להכנסת חלק מרישיון חיפושי הנפט הימי "מד אשדוד" הופסק.



על פי ההודעה, "בשל התארכות הליכי המו"מ בין הצדדים מבלי שהגיעו להסכמות מחייבות, החליטו הצדדים על הפסקת המו"מ". עם זאת, יש לציין את עיתוי ההודעה, בדיוק יום אחרי התכנסות מועצת הנפט שאמורה הייתה לדון בעסקה זו - בין שאר העסקאות שנעשו ברישיונות חיפוש בישראל.



בינואר האחרון הודיע השלד על מתווה העסקה, לפיה יקבלו בן זקן ונניקשוילי 90% ממניות החברה תמורת הכנסת 15% מפעילות חיפושי הנפט הפרטית שלהם, הכוללת 15% מרישיון "שמן", לשעבר "מד אשדוד". בשבועיים שקדמו להודעה ועד למספר ימים לאחריה זינקה מניית השלד ב-37%. מאז, היא צונחת בתלילות ב-45% עד לחזרה לרמות בהן היא נסחרה באוקטובר 2010.



בתאגיד "שמן" מחזיקות כעת acc של חיים לייבוביץ' (45.5%), מנופים (22.75%), בן זקן (11.37%) ונניקשווילי (13.2%). בסוף פברואר ביצעה שמן הנפקה פרטית שהעניקה לה שווי של 1.8 מיליארד שקל.



עמליה החזקות נמצא שבשליטת אלדד גיל (16%) וגלי ליברמן (10.6%) ונסחר בשווי שוק של 12 מיליון שקל בבורסה בתל אביב. החברה מכרה ב-2010 את כל פעילותה בתחום הבניה ואין לה הכנסות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully