וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלקום עדיף על פני פרטנר, הורדת המלצה למניית אפל

נדב עבודי

17.3.2011 / 16:57

ומי ירוויח מהאסון ביפן?



יום המסחר האחרון בשבוע בבורסת תל אביב נחתם בעליות שערים על רקע עליות שערים שנרשמו עם פתיחת המסחר בוול סטריט. מדד ת"א 25 הוסיף 1.4% ונחתם ברמה של 1,267 נקודות ומדד ת"א 100 עלה ב-1.3% ונחתם ברמה של 1,158 נקודות. מדד מניות הבנקים התחזק ב-1.8%, ומדד מניות הנדל"ן עלה ב-1.7%.



להלן מספר סקירות והמלצות אנליסטים נבחרות מהיום:



לידר שוקי הון לקראת דו"חות כיל: לנצל את המימושים האחרונים ולהגדיל חשיפה למניה



להערכת האנליסטים של לידר שוקי הון, כי"ל צפויה להציג רבעון רביעי חזק יחסית כפיצוי על החולשה היחסית ברבעון השלישי, גידול מהותי במכירות וברווח הן במגזר הדשנים והן במגזר המוצרים התעשייתיים. מעניקים המלצת "קנייה" במחיר יעד של 64 שקל למניה.



>>> לסקירה המלאה



מיטב בית השקעות: סלקום עדיף על פני פרטנר



סלקום פרסמה תוצאות שעקפו את התחזיות שלנו בכל הפרמטרים, כאשר נציין במיוחד רווחיות ebitda יפה של 38% (כולל פיצוי של 66 מיליון שקל בשל תקלת הרשת ברבעון)", כך אומר היום גלעד אלפר, מנהל מחקר sell side במיטב בית השקעות. על רקע הרבעון החזק וירידת המניה עד כה, העלו במיטב המלצה ל"תשואת שוק".



>>> לסקירה המלאה



דויטשה בנק ממשיך עם המלצת "קנייה" לגזית גלוב עם מחיר יעד של 56 שקלים - 31% מעל מחיר המניה



דן הרווארד, מנהל מחלקת המחקר של דויטשה בנק ישראל מציין היום בסקירתו על חברת הנדל"ן גזית גלוב כי תוצאות הרבעון הרביעי הינן בהתאם לתחזיות. חברת הנדל"ן רשמה רווח נקי של 226 מיליון שקלים לעומת תחזית מוקדמת של דויטשה לרווח של 200 מיליון שקלים.



>>> לסקירה המלאה



הורדת המלצה למניית אפל - בעקבות האסון ביפן וחששות להאטה במכירות



מניית אפל ירדה אתמול ב-4.5% לאחר שאלכס גאונה, אנליסט חברת ההשקעות jmp סקיוריטיז הוריד את המלצתו למניה. גאונה, הראשון המוריד את המלצתו למניה זה מספר שנים, נימק את החלטתו בסיכונים שמהווה האסון ביפן, בצירוף להאטה משמעותית במכירות שותפת הייצור הראשית של החברה, הון האי פרסיז'ן, והאטה אפשרית במכירות האייפון.



>>> לסקירה המלאה



ומי ירוויח מהאסון ביפן? ההזדמנויות האמיתיות נמצאות אצל השכנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully