וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלאפון פתחה את שירות המוסיקה Musix ללקוחות של כל החברות

...

20.3.2011 / 6:48



>> חברת פלאפון פתחה לאחרונה את שירות המוזיקה שלה, musix, גם ללקוחות של חברות מתחרות. גולשים באתר המיזם ימצאו אפשרות לתשלום באמצעות כרטיס האשראי, אף שעד עכשיו היה השירות פתוח רק ללקוחות פלאפון ובתשלום באמצעות החשבונית החודשית. גם בדיקה בחנות היישומים של אנדרואיד גילתה שהאפליקציה זמינה ללקוחות כל החברות.

musix, שירות מוסיקה בסטרימינג, הינו אחד ממוצרי התוכן המצליחים של פלאפון. הלקוח משלם 19.90 שקל בחודש ונהנה מהאזנה חופשית לקטלוג המכיל כ-750 אלף שירים. ההאזנה מתאפשרת ללא הגבלה גם מהמחשב וגם מטלפונים סלולריים, אך השיר אינו יורד למכשיר, לא נשאר בבעלות הלקוח ואינו ניתן להעברה. פלאפון השיקה את השירות לפני כשנתיים וכיום משתמשים בו כ-150 אלף לקוחות ויש לו מחזור מוערך של 30 מיליון שקל בשנה, מפעילות זו בלבד. הרקע למהלך של פלאפון לפתיחת המיזם ללקוחות כל החברות, הוא השקתו הקרובה של מיזם מוסיקה דומה של סלקום תחת השם ווליום. גם סלקום מתכוונת לפתוח את המיזם שלה ללקוחות כל החברות.



שירותי מוסיקה בסטרימינג הינו טרנד בולט בעולם המדיה בשנים האחרונות. המיזם הידוע ביותר בתחום הוא spotify, אך הוא אינו נגיש ללקוחות ישראלים (מסיבות של זכויות יוצרים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully