וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מספר שיא של 20 אלף בני אדם השתתפו בכנס האינטראקטיב SXSW בארה"ב

סוכנויות הידיעות

20.3.2011 / 7:52

גאי קוואסאקי עקץ את אפל; אי.פי זכתה בפרס ההישג הטכני; בארי דילר: הערכות השווי של סטארט אפים מטורפות



>> מספר שיא של כמעט 20 אלף מבקרים השתתף השנה בכנס האינטראקטיב שנערך במסגרת פסטיבל המוסיקה sxsw בעיר אוסטין שבטקסס. הכנס, שהתקיים ב-11-15 במארס, כלל במרבית הימים כ-40 אירועים שנערכו במקביל.



בין שלל אנשי הטכנולוגיה, היזמים והידוענים שהשתתפו בפאנלים, הרצאות ומצגות, בלטו כמה התבטאויות עוקצניות כלפי ענקית האלקטרוניקה אפל. יזם ההיי-טק גאי קוואסאקי הכה גלים בכנס לאחר שאמר: "אפל היא ככל הנראה האוסף הגדול ביותר של אגו-מניאקים בתולדות קליפורניה". הוא הוסיף: "אני מאמין באלוהים, משום שזה ההסבר היחיד לכך שאפל ממשיכה לשרוד".



בארי דילר, יו"ר חברת המדיה והאינטרנט iac, התייחס גם הוא לאפל. בתשובה לשאלה אם יש מקום למגזינים כמו "דיילי" של ניוז קורפ המיועדים אך ורק לאייפד, ענה דילר: "אני לא מבין למה ליצור פרויקט עבור מכשיר אחד". "אפל אוהבת את זה", ענתה המנחה. "אפל אוהבת שמשלמים לה כסף", הוסיף דילר.



דילר התייחס גם לעניינים נוספים, ולדבריו, הערכות השווי של חלק מחברות הסטארט-אפ "מטורפות מבחינה מתמטית". עם זאת, הוא מיהר להוסיף כי "כל ההפסדים שיגרמו עקב כך ייספגו על ידי אנשים שיכולים להרשות לעצמם להפסיד, אז למי אכפת?". במסגרת הדיון בפאנל הודה דילר כי אשתו התאהבה במשחק אנגרי בירדס.



ביום האחרון של הכנס הוכרזו הזוכים. בין יותר מ-20 הפרסים שהוענקו בשלל קטגוריות, בהן עיצוב אתרים, סלולר ואקטיביזם, הוענק פרס ההישג הטכני הבולט לציר הזמן האינטראקטיבי של סוכנות הידיעות אי-פי, שמאפשר לקוראים לעקוב בזמן אמת אחר אירועים בתחומים כמו חדשות, בריאות, פוליטיקה ובידור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully