וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטרה של כחלון: מפעילי סלולר חדשים עד פסח

אמיתי זיו

20.3.2011 / 9:12

שר התקשורת משה כחלון מקווה מאוד לסיים את מכרז תדרי הסלולר עד חג הפסח. השר הודיע למתמודדות במכרז כי השלב האחרון בו יהיה ב-11 באפריל - שבוע לפני ליל הסדר

האם חג החירות יבשר על יציאה מעבדות לחירות גם עבור לקוחות הסלולר בישראל? ייתכן מאוד שכן. שר התקשורת משה כחלון מקווה מאוד לסיים את מכרז תדרי הסלולר עד חג הפסח, לאחר שמשרדו הודיע לקבוצות המתחרות כי היעד הצפוי לקיום השלב הסופי במכרז הוא 11 באפריל, שבוע לפני ליל הסדר. גורמים בשוק הביעו ספקות לגבי היכולת של המשרד לעמוד בתאריך היעד לאור לוח הזמנים הלוחץ.

מסמכי המכרז של תדרי הסלולר פורסמו כבר לפני כמה חודשים. עד ל-13 לפברואר היו צריכות החברות המתמודדות להגיש את מסמכיהן. ארבע קבוצות עשו זאת: קבוצת מירס של פטריק דרהי, קבוצת גולן-טלקום של מיכאל גולן, קבוצת מייקל גלפנד וקבוצת אקספון של חזי בצלאל.

המכרז נמצא בשלב הראשון. כעת עוברת ועדת המכרז על מסמכי החברות ובודקת אם הן עומדות בתנאי הסף. החברות נדרשו לפרט בניירות, בין היתר, על היכולות הפיננסיות של הקבוצה, על התוכנית ההנדסית ואפילו על המודל העסקי והתמחורי של החבילות הסלולריות שהן יציעו ללקוחות. בראש ועדת המכרזים עומד אסף כהן, סמנכ"ל הכלכלה במשרד, ששכר את משרד עורכי הדין ולר-דלק כיועץ חיצוני שמלווה את המכרז.

משרד התקשורת ביקש מהחברות הבהרות שונות עד 24 במארס. בכוונת המשרד לסיים את השלב הראשון בתחילת אפריל ואז להכריז על הקבוצות שעמדו בתנאי הסף. באותה הזדמנות יקבע המשרד תאריך לשלב ההתמחרות הכספית בין החברות - מדובר בשלב האחרון במכרז, שיתחיל ויסתיים באותו היום ויתבצע באופן מקוון על בסיס מערכות התמחור של החשב הכללי באוצר. בכוונת משרד התקשורת, כאמור, לקבוע את יום המכרז הזה ל-11 באפריל, דבר שלא יהיה פשוט, ככל הנראה.

מכרז תדרי הסלולר מרכז אליו הרבה כסף ויצרים של קבוצות חזקות מאוד. יש להניח שאחרי ההכרזה על הזוכים, ינסו החברות המפסידות לשנות את תוצאות המכרז באמצעות פנייה לבית המשפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully