וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנסיעה במוניות תתייקר ביום שלישי ב-4%

20.3.2011 / 13:20

בניגוד לתחבורה הציבורית המסובסדת: הנסיעה במוניות ובקווי השירות תתייקר בעוד יומיים, בעיקר בשל מחירי הסולר. מחיר הנסיעה ההתחלתי יישאר כשהיה אך קצב פעימות המונה ישתנה

תעריפי הנסיעה במוניות ספיישל ובקווי השירות יתייקרו מיום שלישי הקרוב בשעה 16:00 בשיעור של 4% - בעיקר בעקבות העלייה במחיר הסולר. המחיר ההתחלתי של הנסיעה במונית יישאר כפי שהיה ויעמוד על 11.1 שקל - ואולם קצב פעימות המונה ישתנה באופן המשקף את עליית התעריפים בשיעור של 4%. תעריף הזמנת מונית בטלפון יעמוד על 4.7 שקל במקום 4.5 שקל. התעריף עבור נוסע שלישי במונית יהיה 4.4 שקל במקום 4.2 שקל כיום.

ייקור התעריף נעשה במסגרת העדכון החצי שנתי של תעריף הנסיעה במוניות - שנקבע עוד לפני הזינוק האחרון במחיר חבית הנפט. בניגוד לתחבורה הציבורית המסובסדת, נקבע תעריף הנסיעה במוניות בהתאם לסל תשומות קבוע, הנשען בין היתר על הוצאות הדלק של המוניות. עדכון זה מתבצע פעמיים בשנה, כאשר בחודש אוגוסט אשתקד התייקרו תערפי הנסיעה במוניות השירות והספיישל בשיעור של 4.95%.

בתוך כך, פירסם משרד התחבורה את התעריפים הייחודיים במוניות. התוספת שנהגי מונית גובים עבור נסיעה מנמל התעופה בן גוריון לא תתייקר ותישאר 5 שקלים. התוספת לנסיעה דרך כביש 6 (למעט קטע 18) תהיה 15.1 שקל במקום 14.3 שקל עד כה. התוספת לנסיעה (על פי דרישת הנוסע) בקטע 18 של כביש 6 (ממחלף עירון עד עין תות) תעמוד על 5 שקלים. התוספת לנסיעה דרך מנהרות הכרמל תהיה 6 שקלים לנסיעה בקטע אחד ו-11 שקלים לנסיעה בשני הקטעים. תוספת זו לא תחול בנסיעה במונית בקווי השירות.

תוספת בנסיעה דרך "הנתיב המהיר" בכניסה לתל אביב (על פי דרישת הנוסע) תהיה על פי עלות האגרה כפי שמוצגת על גבי השלט האלקטרוני בכניסה לנתיב אלא אם המונית פטורה מתשלום האגרה. גם תוספת זו לא תחול בנסיעה במונית בקווי השירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully