וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תנאי המלון בחופשת הקיץ היו בלתי נסבלים? ספרו ל-Melonot.co.il

TheMarker

20.3.2011 / 15:52

האתר מכיל כ-700 ביקורות המשמשות מאגר ראשוני עבור מתן ציונים למלונות השונים



melonot.co.il, אתר חדש בשמי הצרכנות האינטרנטית בישראל, מבקש להקל על הגולשים הישראלים את החלטה היכן לבלות את החופשה הבאה שלהם. את המטרה הזו מנסים להגשים היזמים, ניר כרמלי ויאיר כרמל מחברת netogether - באמצעות מתן במה לגולשים להביע את דעתם על המלונות, לטוב ולרע.



האתר, שעלה לאוויר ביום שישי, מכיל כבר עתה כ-700 ביקורות המשמשות מאגר ראשוני עבור מתן ציונים למלונות השונים. חוות הדעת, שנאספו בשלושת החודשים האחרונים, עברו בדיקה של אנשי החברה כדי לוודא את אמיתותן. כרמלי, מנכ"ל החברה, אמר ל-themarker "אנחנו בודקים את חוות הדעת כדי לוודא שהיא אמיתית - הן עוברות אישור שלנו, אם הן דומות מדי ומלאות בסופרלטיבים, אנו פוסלים אותן". בנוסף, לא רק הגולשים מביעים את דעתם באתר: "אנחנו מפנים כל חוות דעת למלון המדובר והוא אמור להגיב עליה באתר", אמר כרמלי.



אחת מהמסקנות המעניינות שניתן ללמוד ממאגר ההמלצות שנאספו באתר היא שמר ישראלי מרוצה למדי מהמלונות בארצו. "על פי חוות הדעת שיש לנו, רמת שביעות הרצון הכללית של לקוחות המלונות בישראל היא גבוהה מאוד ועומדת על 4.3 מתוך 5", אמר כרמלי. לדברי המנכ"ל, אתרי תיירות אחרים במרחבי האינטרנט הישראלי אומנם מאפשרים לגולשים להביע את דעתם, אך "זה לא הפוקוס שלהם, ולא תמיד הבדיקה של הנכונות והאמינות של חוות הדעת עומדת בראש מעייניהם".



מעבר למיקוד בחוות דעת, באתר ישנו גם מנגנון השוואות בין מלונות. "הדגש הוא פחות על מחירים", אמר כרמלי והסביר "אם הלקוח מתלבט בין כמה מלונות במחיר דומה, אנו מאפשרים לו להעמיד את ההצעות אחת ליד השניה ולהשוות ביניהן על פי רשימה של פרמטרי". האתר גם מאפשר לגולשים להזמין חופשה בכל אחד מהמלונות הנסקרים באתר, זאת באמצעות שותפות עם חברת התיירות איסתא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully