וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונלד טראמפ ישקיע 600 מיליון דולר מכספו אם ירוץ לנשיאות

סוכנויות הידיעות

20.3.2011 / 16:05

בראיון לאי-פי אמר טראמפ כי יקבל החלטה סופית בחודש יוני והכחיש כי הוא מדבר על כך רק לשם הפרסום



המיליארד ואיל הנדל"ן דונלד טראמפ שוקל להתמודד על נשיאות ארה"ב, ומוכן להשקיע לפחות 600 מיליון דולר מכספו על המירוץ לנשיאות - כך דיווחה סוכנות הידיעות אי-פי.



טראמפ, אשר מתכנן להודיע על החלטתו הסופית בחודש יוני, הצהיר באחרונה רבות על רצונו להיות המועמד מטעם המפלגה הרפובליקאית שיביס את הנשיא ברק אובמה בבחירות 2012. טראמפ אמר לאי-פי כי הוא שוקל זאת ברצינות, ודחה את הטענות בתקשורת לפיהן יצא בהצהרה רק כדי למשוך צופים לתוכנית הטלוויזיה שלו "המתמחה לסלבריטאים".



"שיעורי הצפייה של התוכנית מרקיעים שחקים. אני לא צריך להעלות את הרייטינג", אמר טראמפ לאי-פי. "אך המדינה במצב רע. הלוואי שהיה בקרב הרפובליקאים מישהו מדהים, כי זה מה שאנחנו זקוקים לו עכשיו", הוסיף.



טראמפ אמר ביום חמישי לתוכנית "גוד מורנינג אמריקה" ברשת abc כי שמו בוודאי יחסוך לו "כמה מאות מיליוני דולרים" בהשוואה למועמדים אחרים. כשנשאל האם הוא מוכן להשקיע 600 מיליון דולר במסע בחירות, השיב: "הרבה יותר מכך. זה אחד הדברים היפים. כלומר, חלק ממה שכל כך יפה בי הוא שאני עשיר מאוד, כך שאם אני צריך 600 מיליון דולר, אני יכול להשקיע אותם בעצמי. זהו יתרון עצום".



טראמפ בן ה-64 מחזיק בהון של 2.7 מיליארד דולר, אשר הופכים אותו לאדם ה-137 בעושרו בארה"ב, לפי דירוג המגזין "פורבס". במסע הבחירות של 2008, גייס הנשיא אובמה 750 מיליון דולר.



בראיון ל-abc אמר טראמפ כי אף אחד מהמועמדים הפוטנציאליים של המפלגה הרפובליקאית אינו ראוי, והטיל ספק בכך שאובמה נולד בארה"ב. "הוא גדל פה אבל אף אחד לא הכיר אותו. אתם מבינים? אם אני אי פעם אהיה מועמד, אם אחליט לרוץ, תוכלו לחזור ולראיין אנשים שהיו איתי בגן הילדים. הם יזכרו אותי", אמר. "אצלו - אף אחד לא ידע מיהו עד שלב מאוחר בחייו. זה מאוד מוזר", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully