וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבוע כחול נכנסת לתחום "עשה זאת בעצמך" ומשיקה את המותג מגה הום

עדי דברת-מזריץ

20.3.2011 / 20:34

בענף פועלות כיום שתי רשתות מרכזיות - הום סנטר ואייס - והוא נחשב לענף עם חסמי כניסה גבוהים



רבוע כחול, מפעילת רשתות מגה, מתכננת לפתוח בשנה הקרובה 5 עד 8 חנויות "מגה הום" בתוך חנויות מגה ומגה בול.



המתחמים ישתרעו על פני 500-700 מ"ר ויכללו מוצרי ריהוט חוץ ופנים לבית, אביזרי אמבטיה, אביזרי חשמל, מוצרי עשה זאת בעצמך כמו ברגים וכלי עבודה, מוצרי גינון, תאורה ועוד. למתחמים יהיו קופות ועגלות נפרדות כדי ליצור חוויית קנייה נפרדת. בתוך שלוש שנים מתכוונת רבוע כחול לפתוח חנויות "מגה הום" בתוך כ-20 סניפים.



לעת עתה המודל של רבוע כחול כולל רק חנויות בתוך הסניפים אך יתכן שבשלב מתקדם יותר תקים גם חנויות עצמאיות. החברה צופה הכנסות שנתיות של 120 מיליון שקל תוך שלוש שנים.



רבוע כחול תנסה להגדיל באמצעות המהלך את ההכנסות של מוצרי חברת bee שבבעלותה, המונה מגוון רשתות מתחומי הנון פוד, בהן ורדינון, נעמן פורצלן, ששת ועוד. כאשר המטרה היא שמוצרי רשתות אלה יימכרו באופן בולט במתחמי מגה הום.



בענף רשתות "עשה זאת בעצמך" פועלות כבר שנים שתי רשתות מרכזיות - הום סנטר ואייס.



בסקירה שערכה חברת דן אנד ברדסטריט לפני כשנתיים נטען כי "חסמי הכניסה הניצבים בפני שחקניות חדשות לענף נחשבים גבוהים. הקושי להיכנס לענף מאיים בעיקר על חברות המתכוונות לפעול בפריסה ארצית. הקשיים והחסמים הבולטים בענף הם הקושי בבניית מותג חדש, מציאת פיתרונות לוגיסטיים, הרוויה של הענף ושיעורי הצמיחה המתונים בו, יצירת יכולת ליבא מוצרים באופן עצמאי והתחרות הגוברת מול רשתות השיווק הגדולות".



שופרסל פועלת כיום בתחום מוצרי הבית עם מתחמי כלי בית ב-50 סניפי שופרסל דיל ושופרסל דיל אקסטרא, המשתרעים על פני 200-1,000 מ"ר, אך אלה לא ממותגים בנפרד מחנויות הרשת.



רבוע כחול מונה 204 סניפים - מתוכם 120 סניפי הפורמט בתוך הערים - מגה בעיר, 55 סניפי פורמט הדיסקאונט מגה בול ו-5 סניפי פורמט ההיפרמרקט מגה. כמו כן היא מונה 11 סניפי עדן טבע מרקט שבבעלות 51% של הקבוצה ו 13 סניפי הפורמט החרדי שפע שוק.



מרבוע כחול סירבו להגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully