וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

31% מבוגרי ה-MBA בהרווארד הולכים לעבוד במגזר הפיננסי - זמן לצאת מהשווקים

סוכנויות הידיעות

20.3.2011 / 21:53

מדד הרווארד, שבודק כמה מבין בוגרי ה-MBA של הרווארד הלכו לעבוד בפיננסים, מאותת שהגיע זמן למכור



הצעירים המבוקשים ביותר בשוק העבודה האמריקאי פונים שוב לוול סטריט, לראשונה מאז תחילתו של המשבר הפיננסי העולמי, ובכך מאותתים למשקיעים שהגיע הזמן למכור, מאחר שהשוק עומד בפני ירידה.







"מדד הרווארד", המודד מי מבין מוסמכי תוכנית ה-mba היוקרתית של אוניברסיטת הרווארד הלכו לעבוד במגזר הפיננסי לאחר סיום לימודיהם, עלה לרמה של מעל 31% ב-2010 - סימן אזהרה חמור עבור המשקיעים. כשהמספר עולה מעל ל-30%, מדובר בסימן "מכירה" לטווח הארוך.



המדד, שנותר על ידי בוגר תוכנית ה-mba של הרווארד רוי סויפר, בוחן כמה מבוגרי התוכנית היוקרתית החלו לעבוד בתפקידים בעלי "רגישות לשווקים", כמו בנקאות השקעות, ניהול השקעות, השקעות פרטיות, הון סיכון וקרנות גידור. כשהמדד עולה מעל 30%, מדובר בסימן מכירה למשקיעים. כשהוא יורד מתחת ל-10%, מדובר בסימן קנייה. ב-2006, למשל, לפני פקיעתה של בועת הנדל"ן בארה"ב, עלה המדד ל-37%. ב-2008, ערב פריצתו של המשבר הפיננסי, הוא הגיע לשיא של 41%. ב-2009 ירד המדד ל-29%.



לפי הנתונים שהתפרסמו באתר האינטרנט של הרווארד, 4% מבוגרי ה-mba של 2010 הלכו לעבוד בקרנות גידור, 10% קיבלו עבודות בבנקי השקעות, 5% פנו לעבוד בניהול השקעות, 9% בחברות השקעה פרטיות ו-3% הלכו לקרנות הון סיכון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully