וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך גוגל מעודדת את העובדים להפחית במשקל מבלי לפצוח בדיאטה?

הנרי בלודג'ט, ביזנס אינסיידר

20.3.2011 / 22:13

על פי גוגל, סידור הצלחות בקפיטריה אמור לעודד הסועדים להעמיס פחות מזון



רוצים לדעת איך תגרמו לעובדים שלכם להשיל 8-5 קילוגרמים ממשקלם בשנה מבלי שיצטרכו לפצוח בדיאטה? השתמשו בצלחות קטנות יותר. באמצעות ארגון מחדש של הקפיטריה שלה, כך שהצלחות הקטנות יותר יוצבו לפני הצלחות הגדולות, גילתה גוגל שעובדים נוטים לסיים את המזון שמונח בצלחתם, גם אם הם לא רעבים יותר. הקטנת הצלחות, לכן, הפחיתה את היקף צריכת המזון וגרמה לעובדים לרדת במשקל.



גילוי זה הופיע במניפסט שהוציאה לאחרונה מחלקת משאבי האנוש של ענקית האינטרנט, תחת הכותרת "שמונה הרגלים מנהלים יעילים במיוחד בגוגל". המניפסט נועד להפוך מהנדסים שאינם מצטיינים ביחסי אנוש למנהלים יעילים, שמסוגלים לנהל עובדים באותה רמת מומחיות שבה יכתבו שורות קוד. ואלו הם הכללים:



1. ספקו משוב חיובי ובונה לעובדיכם, המאזן בין השלילי לחיובי. קיימו עמם פגישות אישיות באופן סדיר, והציגו בפניהם בעיות המותאמות ליתרונותיהם.



2. האצילו סמכויות, אל תעסוק במיקרו-ניהול. אזנו בין הענקת חופש לעובדים שלכם לבין הענקת ייעוץ בעת צורך.



3. הביעו עניין בעובדים ובהצלחתם. למדו להכיר אותם, את חייהם האישיים מחוץ לעבודה. סייעו לעובדים חדשים להרגיש רצויים והקלו עליהם את המצב.



4. היו פרודוקטיביים ושימו דגש על תוצאות. התמקדו במה שאתם רוצים שהצוות שלכם ישיג וכיצד העובדים יכולים לסייע בהשגתו. סייעו להם לתעדף מטלות ולקבל החלטות שיסירו מכשולים.



5. הקשיבו לעובדיכם, וחלקו עמם את רגשותיהם. היו ספציפיים בנוגע ליעדים ועודדו דיאלוג. הקשיבו לכל שאלותיהם וחששותיהם של העובדים.



6. סייעו לעובדים שלכם בהתפתחות המקצועית שלהם.



7. ספקו לעובדיהם חזון ברור ואסטרטגיה. אפילו בתקופות של סערה, דאגו שיהיו ממוקדים במטרות אסטרטגיות.



8. גלגלו שרוולים ועבדו צד לצד העובדים, בעת הצורך. התאזרו במיומנויות טכניות חשובות, כדי שתוכלו להבין את האתגרים הספציפיים הכרוכים בתפקידם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully