וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלי קול ברמה עלול לאבד אחזקותיו בתחנה

מאת אופיר בר-זהר

21.3.2011 / 7:01

בלעדי צבי עמר מואשם בצרפת במעילה ובהלבנת הון. במקרה שיורשע, יקבע היועץ המשפטי לממשלה אם יש קלון בהרשעה - ובמקרה כזה לא יוכל עמר להמשיך להחזיק ב-50% מתחנת הרדיו



>> בעלי תחנת הרדיו החרדית קול ברמה, צבי עמר, עלול להידרש להעביר את מניותיו בתחנה - זאת אם יורשע בהליך משפטי המתקיים נגדו בימים אלה במרסיי שבצרפת. במסגרת ההליך הוגש נגד עמר כתב אישום בגין מעילה והלבנת הון.

עמר מחזיק ב-50% מתחנת הרדיו קול ברמה ונחשב מקורב ליו"ר ש"ס, אלי ישי. אם יורשע בהליך בחו"ל, יועבר עניינו לבחינת היועץ המשפטי לממשלה, שיידרש להכריע אם יש בהרשעה קלון. אם יוחלט כי אל ההרשעה מתלווה קלון - לא יוכל עמר להמשיך להחזיק מניות בתחנה.



תחנת הרדיו קול ברמה הוקמה בתחילת 2009 ונועדה לתפוס את מקומן של תחנות הרדיו החרדיות הפיראטיות. בימים אלה נמצא עניינה של התחנה בדיונים ברשות השנייה עקב העובדה שהיא אינה מאפשרת לנשים לעלות לשידור.



עמר, המכהן כנשיא מועצת הקהילות היהודיות במרסיי, מנהל במקביל את חברת האופנה ספורטס פאשן. לפי משטרת מרסיי, כתב האישום נגדו עוסק בהעברות כספים בין ספורטס פאשן לחברת ביגוד אחרת, בשם מרקורי. עורך דינו של עמר אמר לתקשורת בצרפת כי "האישום הזה לא מבוסס על האשמה מסוימת כלשהי. הוא מבוסס כולו על האשמות חסרות בסיס - מדובר במעשה של הטרדה".



בעבר שללה הרשות השנייה מאדם את האפשרות להמשיך להחזיק בכלי תקשורת על רקע הרשעה שיש עמה קלון. מדובר בבעלי "מעריב", יעקב ועופר נמרודי, שהחזיקו בזכיינית ערוץ 2 בעבר טלעד ונדרשו למכור את מניותיהם בזכיינית לאחר שהורשעו בפלילים.



מהרשות השנייה נמסר: "במידה שבעל הזיכיון יורשע במסגרת ההליך המשפטי, הרשות השנייה תבחן את ההשלכות המשפטיות של ההרשעה עליו". את תגובתו של עמר לא ניתן היה להשיג. ברדיו קול ברמה סירבו להתייחס לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully