וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלי השליטה הפולנים בפורמולה בדרך לנאסד"ק

רויטרס

21.3.2011 / 7:01

מייסד אסקו, שמבקר בישראל: "חשבנו שהגשר הטוב ביותר לארה"ב יעבור בישראל"



>> אסקו (asseco), בעלת השליטה בפורמולה מקיימת מגעים עם משקיעים לגבי אפשרות להנפקתה בבורסת נאסד"ק - כך לפי דברים שאמר אדם גורל, מייסד ונשיא החברה, בכנס שנערך ביום רביעי בתל אביב. גורל הוסיף כי ההחלטה צפויה ליפול עד סוף מארס. גורל, שביקר בישראל בימים האחרונים, הדגיש את חשיבות הרכישה של פורמולה, קבוצת ה-it הישראלית, עבור תוכניותיה של אסקו לפנות לשוק האמריקאי.

לדבריו, השאיפות הגלובליות של אסקו קשורות בעבותות לשוק האמריקאי, "וחשבנו שהגשר הטוב ביותר לאמריקאים יעבור בישראל, בגלל הידע הטכנולוגי הרב הטמון בישראל ובגלל הקרבה המנטלית והתרבותית שלה לארה"ב", כך לדברי גורל, במהלך פגישה בשגרירות פולין בישראל.



עם זאת, בהתייחסו להשקעה בישראל, אמר גורל בכנס כי "השוק הפולני לא היה מוכן להשקעה שכזו, והיא לא הוערכה על ידי משקיעים פולנים". הוא הוסיף כי אין בכוונת אסקו למחוק את פורמולה מבורסת נאסד"ק כרגע, אך לא פסל מהלך כזה בעתיד. בנוגע להנפקת החברה בנאסד"ק, הוסיף גורל כי "נהיה החברה הפולנית הראשונה בנאסד"ק, אז אנו חייבים למשוך אנשים לרעיון".



אסקו, חברת התוכנה החמישית בגודלה באירופה, רכשה 50.2% ממניות פורמולה תמורת 145 מיליון דולר - ההשקעה הגדולה הראשונה של חברה פולנית בישראל - וזכתה באפשרות להגיע לשווקים בישראל, קנדה, יפן וארה"ב. פורמולה, כוללת את החברות מטריקס (50.05%), סאפיינס (70.4%), ומג'יק (62.5%).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully