וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילי דקל מנכ"ל אפריקה מגורים לשעבר מונה למנכ"ל יורופורט

מיכאל רוכוורגר

21.3.2011 / 13:19

מוטי קירשנבאום, ממקימי החברה: "דקל הוא אחד המנהלים הישראלים המוערכים ביותר בשוק הנדל"ן"



מספר שבועות לאחר שסיים קדנציה מוצלחת של למעלה משנתיים כמנכ"ל חברת , מתפנה גילי דקל לאתגר חדש. חברת הנדל"ן יורופורט שבשליטת קבוצת משקיעים בראשות מוטי קירשנבאום, דיווחה על מינויו של דקל כמנכ"ל החברה.



דקל ייהנה מדמי ניהול חודשיים של 65 אלף שקל. כמו כן, יוקצו לדקל בשלב הראשון כ-1% מהון המניות של יורופורט תמורת השקעה של כ-2.1 מיליון שקל, המשקפים שווי חברה של כ-210 מיליון שקל. לדקל יוקצו גם אופציות, כך שבמהלך השנים הקרובות הוא יוכל להגדיל את החזקתו בחברה לכ-5%.



דקל, הנחשב לאחד המנהלים הבכירים בענף הנדל"ן, יוביל את ניהולה השוטף ואת פיתוחה העסקי של יורופורט, לצד קירשנבאום שייסד את החברה, שישמש כיו"ר פעיל של החברה במשרה מלאה ויתמקד בקידום עסקי הדיור לאוכלוסייה המבוגרת של החברה.



דקל (54) כיהן כמנכ"ל אפריקה ישראל מגורים מאז שנת 2008, ובתקופתו הרחיבה החברה משמעותית את היקפי פעילותה, ואף הציגה בשנת 2010 תוצאות שיא שכללו רווח נקי של כ-72 מיליון שקל. קודם לכן כיהן דקל כשבע שנים בתפקיד מנכ"ל פרויקט איירפורט סיטי בלגרד, והיה מיזמי פרויקט זה. הפרויקט הוקם על ידי קבוצת יזמים שכללה גם את מוטי קירשנבאום, ומשם נוצרה הכרות בין השניים.



הכוונה היא שדקל יסייע ליורופורט, בין היתר, בפיתוח פרויקטים בסרביה, הודות להיכרותו המעמיקה עם המדינה, לרבות פרויקטים שנמצאים כיום בבעלות החברה הבת של יורופורט, דירקט קפיטל.



בשוק הנדל"ן הועלו תהיות מדוע דקל, שהיה בעמדה כה בכירה כמנכ"ל של אפריקה מגורים, הסכים לעבור לניהול חברה קטנה בהרבה. בסביבתו של דקל ציינו כי "דקל כבר מבוסס מבחינה כלכלית וסביר להניח שהוא רואה ביורופורט אתגר רציני, אחרת לא היה מגיע לשם".



דקל אמר לאחר המינוי: "אני מגיע ליורופורט כשותף, ובכוונתי לפעול במלוא המרץ כדי לקדם את החברה, כך שתבצע קפיצות מדרגה בכל השווקים והתחומים בהם היא פועלת, וזאת כדי לייצר ערך מקסימלי לבעלי המניות".



קירשנבאום הוסיף כי "דקל הוא אחד המנהלים הישראלים המוערכים ביותר בשוק הנדל"ן. אני מאמין כי עבודתנו המשותפת בעבר, יחד עם הידע והנסיון שדקל מביא עמו בישראל ובסרביה, ובתחומים יחודיים כגון פרוייקטי פינוי-בינוי, נכסים מניבים ופארקי עסקים, יאפשרו ליורופורט להתרחב משמעותית בשנים הבאות בכל תחומי פעילותה".



יורופורט עוסקת כיום ב-3 תחומי פעילות מרכזיים: דיור לאוכלוסייה המבוגרת בישראל תחת המותג "מגדלי הים התיכון" באמצעות החברות "מג'יקפיוצ'ר" ו"משכנות כלל"; נכסים מניבים בגרמניה באמצעות החברה הבת דירקט קפיטל ובייזום והקמה של פרויקטים בישראל ובחו"ל. כיום מחזיקה החברה בקרקע באודסה, בפרויקט בו היא שותפה עם קבוצת gtc. עם בעלי המניות ביורופורט, נמנים, מלבד קירשנבאום, גם בנק דיסקונט, חברת gtc מקבוצת קרדן, בנק סוסייטה ג'נרל הצרפתי, כלל ביטוח ואחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully