וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלון סיטי טאואר ברמת גן הוסב ללאונרדו בהשקעה של 10 מיליון שקל

עירית רוזנבלום

21.3.2011 / 17:11

המלון במתחם הבורסה ברמת גן נמצא בבעלות משותפת של רשת מלונות פתאל ואיש העסקים יצחק תשובה



מלון העסקים סיטי טאואר ברמת גן, הוסב באחרונה ללאונרדו סיטי טאואר בהשקעה של 10 מיליון שקל. המלון במתחם הבורסה ברמת גן הוא בבעלות משותפת של רשת מלונות פתאל ואיש העסקים יצחק תשובה.



בעקבות רכישתו של המלון על ידי רשת פתאל במסגרת עסקת אזורים לפני כשנה ומיתוגו כלאונרדו, שהוא מותג מלונות העסקים של רשת פתאל באירופה, עבר המלון במהלך החודשים האחרונים שיפוץ ועיצוב מחדש, במטרה להביאו לסטנדרטים המזוהים עם המותג לאונרדו בחו"ל.
המלון עוצב על ידי האדריכל אנדריאס נוידהאם, האחראי על השפה העיצובית של מלונות לאונרדו בעולם.



השדרוג כלל שיפוץ מלא ומקיף של החדרים והסוויטות, המסדרונות, אולמות הכנסים, טרקלין העסקים, הספא וחדר הכושר. אולם הכניסה שונה לחלוטין למראה מודרני, עם בר-מסעדה איטלקי שבהקמתו שימש השף מנה שטרום (מייסד מסעדת "טוטו") כיועץ קולינרי.



כמו כן, הוקמו במלון שני חדרי ישיבות נוספים והוגדרו 4 חדרים המיועדים לנשות עסקים ומותאמים לצרכיהן המיוחדים. בסך הכל מציע המלון כ-167 חדרי אירוח, מהם 32 סוויטות. מחיר החדרים 200 דולר לזוג ללילה , ובמהלך הפסח 850 שקל לזוג ללילה.







לדברי מנכ"ל רשת מלונות פתאל, רפי שדה, "אנו מתכוונים להחזיר לסיטי טאואר את מעמדו כמלון העסקים המוביל של אזור תל אביב ורמת גן, ומוקד משיכה לקהילת העסקים המבקרת באזור הבורסה".



רשת פתאל חיזקה בשנה האחרונה את מעמדה בתחום המלונות העסקיים והעירוניים באזור המרכז, כאשר הקימה את לאונרדו בוטיק באזור העסקים של רמת החי"ל, רכשה את מלון בזל בת"א, הודיעה על הקמת מלון עסקים ברחובות וכעת מסיימת את שיפוצו של הסיטי טאוור. כיום מנהלת הרשת כ-1,050 חדרי אירוח באזור תל אביב.



בקרוב יצטרף לפרוטפוליו המלונות בתל אביב גם מלון הרודס (בעבר שרתון מוריה), אשר יהווה מודל ייחודי במפת המלונות שעל קו החוף של העיר - הן מבחינת העיצוב והן מבחינת חווית השהות בו. שיפוצו צפוי להסתיים לקראת חג הפסח הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully