וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת קו אופ התקינה בסיניפיה כספומטים למשיכת קופונים לחברי המועדון

עדי דברת-מזריץ

21.3.2011 / 17:26

מדובר במערכות שפותחו במשך כשנה וחצי על ידי קו אופ בשיתוף חברת קומקוס בהשקעה של 2.5 מיליון שקל



חידוש בתחום הקמעונאיות בישראל: רשת קו אופ ישראל, מפעילת הרשתות מיסטר זול, ממן מחסני מזון ופשוט זול, התקינה כספומטים בסניפי הרשת למשיכת קופונים והטבות שונות.



מדובר במערכות שפותחו במשך כשנה וחצי על ידי קו אופ בשיתוף חברת קומקוס,בהשקעה של 2.5 מיליון שקל. ה"כספומטים" יעמדו לשירותם של חברי מועדון הלקוחות של הרשת - כוכב ישראל. חברי המועדון יוכלו למשוך באמצעותם קופונים שונים והטבות בהתאם לרכישות הקודמות שלהם ויוכלו להתעדכן על הקניות הקודמות שלהם.



לדברי קו אופ, יהיו כ-1.2 מיליון אופציות שונות של קופונים לרכישות ברשת. עד כה הותקנה המערכת בכ-40 סניפים של רשתות הרשת, כאשר תוך מספר שבועות היא תוצב המערכת בכל 58 הסניפים של רשתות החברה.



"מדובר במהפיכה בתחום מועדוני הלקוחות ברשתות השיווק. המערכת החדשה אפשר לקו אופ להעניק שירות ללקוחות ומחירים שאין לאף מועדון לקוחות של רשת אחרת, בזמינות יומית ואינסוף אפשרויות", אמר ל-themarker פיני שטרית, סמנכ"ל סחר בקו אופ. לדבריו, "החידוש יביא להכפלת מספר החברים במועדון הלקוחות בתוך שנה".



מועדון הלקוחות של רשת קו אופ ישראל הוקם לפני מספר חודשים ומונה כ-200 אלף חברים, כאשר לדברי החברה תוך מספר חודשים צפויים להצטרף אליו כ-100 אלף חברים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully