וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל המותג החזק בעולם; אפל טיפסה למקום השמיני

סוכנויות הידיעות

21.3.2011 / 20:53

פייסבוק נכנסה בראשונה לדירוג 500 המותגים המובילים בעולם; קוקה קולה צנחה למקום ה-16



ענקית האינטרנט גוגל ניצבה בראש הדירוג השנתי של 500 המותגים המובילים בעולם שפירסמה חברת הייעוץ ברנד פייננס. שווי המותג גוגל הוערך ב-44.3 מיליארד דולר, לפני המותג מיקרוסופט אשר דורג במקום השני עם שווי מוערך של 42.8 מיליארד דולר.



במקום השלישי דורגה וול מארט עם שווי מותג מוערך של 36.2 מיליארד דולר ואחריה ענקית המחשוב יבמ עם שווי מוערך של 36.15 מיליארד דולר. וודאפון הבריטית, חברת הסלולר הגדולה בעולם, היה החברה הלא אמריקאית היחידה בחמישיה הפותחת עם שווי מותג של 30.7 מיליארד דולר. ענק הבנקאות הבריטי hsbc נדחק החוצה מהעשיריה הפותחת.



חברת מוצרי האלקטרוניקה אפל, אשר השיקה באחרונה את מחשב הטאבלט אייפד 2, דורגה במקום השמיני ברשימה עם שווי מותג מוערך של 29.5 מיליארד דולר. פייסבוק, הרשת החברתית הגדולה בעולם, נכנסה בראשונה לרשימת 500 המותגים המובילים עם שווי מותג מוערך של 3.7 מיליארד דולר, אשר הציב אותה במקום ה-285 ברשימה.



קוקה קולה, יצרנית המשקאות הקלים הגדולה בעולם, צנחה למקום ה-16 לעומת המקום השלישי בשנה שעברה, לאחר שהערכת שווי המותג שלה צנחה בתשעה מיליארד דולר לרמה של 25.8 מיליארד דולר.



חברת הנפט הבריטית bp צנחה ב-53 מקומות למקום ה-104 והשווי המוערך של המותג שלה נחתך ב-3.4 מיליארד דולר בעקבות אסון דליפת הנפט במפרץ מקסיקו בשנה שעברה. נוקיה הפינית, יצרנית מכשירי הסלולר הגדולה בעולם, רשמה את הנפילה החדה ביותר בדירוג לעומת שנה שעברה לאחר שצנחה למקום ה-94 ברשימה לעומת המקום ה-21 בשנה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully