וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצטיידים לפסח: קל אוטו רכשה 3,000 מכוניות להשכרה ב-350 מיליון שקל

דניאל שמיל

21.3.2011 / 21:06

הדגמים שנרכשו כוללים פורד מונדיאו, מאזדה ו-3, פולקסווגן פאסאט החדשה וסיאט איביזה



חברת הליסינג וההשכרה קל אוטו החלה לרכוש מכוניות לקראת פסח, אז עולה הביקוש לרכב שכור. לפי נתונים שפירסמה החברה, היא מתכוונת לרכוש כ-3,000 מכוניות. זאת לעומת 2,000 מכוניות בתקופה המקבילה אשתקד ו-1,200 מכוניות בשנת 2009.




בחברה מעריכים את שווי הרכישה ב-350 מיליון שקל, כלומר כ-116 אלף שקל לכל מכונית. עם זאת, ניתן להניח שבזכות ההנחות שקיבלה קל אוטו, כקניין סיטוני, העלות האמיתית של המכוניות היא נמוכה יותר.



בחברה מפרטים גם את הדגמים שנרכשו, שכוללים בין היתר פורד מונדיאו, מאזדה ו-3, פולקסווגן פאסאט החדשה, סיאט איביזה, ניסאן מיקרה, סוזוקי ספלאש וסובארו b3.



"פסח הוא חג משפחתי, בו רבים יוצאים לטייל עם המשפחה ושוכרים רכב לצורך זה, בנוסף לתנועה הערה של תיירות נכנסת לישראל. בתקופה זו נוצר ביקוש שהמלאי הקיים של רכבי השכרה לא מצליח לעמוד בו", כך מסביר שמוליק קליין, מנכ"ל קבוצת קל אוטו, את הקניות הערות.



עם זאת, בענף הרכב מעריכים כי הרכישות לקראת פסח יהיו השנה נמוכות מהרגיל, לא בגלל ביקושים דלים מצד הלקוחות, אלא בשל היצע עצום של מכוניות בתום תקופות השכרה או ליסינג אותן מתקשות החברות למכור בשוק המשומשות. לכן, ייתכן וחלקן ימשיכו לשמש את צי ההשכרה, עד לשיפור התנאים בשוק היד השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully