וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלמה מרקל, ברודקום: "קראתי שפייסבוק קנתה חברה והחלה לפטר עובדים. אצלנו תהיה בטוח שזה לא יקרה"

גיא גרימלנד

22.3.2011 / 9:47

מרקל, סגן נשיא בברודקום העולמית, התייחס להחלטת פייסבוק להעביר מתכתנים לפאלו אלטו



ברודקום הודיעה אמש רשמית על רכישת חברת הסטארט אפ הישראלית פרוביג’נט (provigent) עבור 313 מיליון דולר. על המו"מ בין השתיים דווח ב-themarker כבר לפני שלושה שבועות אך רק אמש העסקה התפרסמה באופן רשמי. ל-themarker נודע כי סכום האקזיט גבוה מ-313 מיליון דולר, כנראה כ-340 מיליון דולר. עבור ברודקום מדובר ברכישה שלישית של סטארט אפ ישראלי בתוך חצי שנה.







פרוביג'נט תכננה לפני כשנה לצאת להנפקה בנאסד"ק אבל בסופו של דבר בחרה להימכר. שלמה מרקל, סגן נשיא בברודקום העולמית, אומר כי מבחינת ברודקום מדובר בסוג של נישואים בין שתי החברות. "שאלתי את דן חרש אם הוא מרגיש כמו בחתונה. הוא שאל אם הוא החתן או הכלה...האסטרטגיה של ברודקום היא לרכוש חברות, לשמר אותן ולתת להם את התמיחה לצמוח. בשתי החברות יש סינרגיה. בשתיהן המטען הגנטי דומה. לשתיהן יש צוותים חזקים בתחום ההנדסה".



מרקל התייחס גם להחלטה של פייסבוק להעביר את עובדי סנאפטו לפאלו אלטו. "קראתי שפייסבוק קנתה חברה והחלה לפטר עובדים. אצלנו תהיה בטוח שזה לא יקרה.

בעקבות התוספת של פרוביג'נט לברודקום ישראל, תמנה האחרונה מאות עובדים. גם מרקל סבור בדומה לחרש שההחלטה של פרוביג'נט להימכר ולא לצאת להנפקה ולהישאר עצמית היתה טובה יותר. "השאלה הקלאסית היא הנפקה: כן או לא. אני שואל מה טוב למשקיעים, לעובדים ולמדינה? כשמסתכלים על כל הפרטים מגלים שכשחברה רב לאומית כמו ברודקום רוכשת חברה מקומית זה רק עושה טוב לכלכלה הישראלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully