וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסד עתק ל-BskyB ברבעון השני בגין מחיקת ערך החזקותיה ב-KirchPayTV

עפרה שלו

8.2.2002 / 16:25

חברת הטלוויזיה בתשלום של רופרט מרדוק הפסידה ברבעון 1.78 מיליארד ד' לעומת הפסד של 187 מ' ד' ברבעון המקביל



חברת הטלוויזיה בתשלום של רופרט מרדוק, בריטיש סקיי ברודקאסטינג, רשמה הפסד עתק ברבעון השני בגין מחיקת ערך החזקותיה ב-KirchPayTV, חברת הטלוויזיה בתשלום הגדולה בגרמניה. המחיקה מרמזת על הספקות שיש למרדוק לגבי KirchPayTV, ולגבי יכולתה של החברה האם, Kirch, לקנות מ-BskyB את חלקה בחברה.



בריטיש סקיי, חברת הטלוויזיה בתשלום השנייה בגודלה באירופה, יכולה לממש אופציה למכור ל-Kirch את החזקותיה (22%) ב-KirchPayTV באוקטובר לכל המאוחר, אם המניה לא תונפק בבורסה.



בריטיש סקיי רשמה הפסד של 1.78 מיליארד דולר או 66.7 פני למניה ברבעון, לעומת הפסד של 187 מיליון דולר או 7.2 פני למניה, ברבעון המקביל לפני שנה. שווי המחיקה היה 1.4 מיליארד דולר. ניוז קורפ של רופרט מרדוק מחזיקה ב-36% מבריטיש סקיי.



Kirch, המחזיקה בזכויות השידור של פורמולה וואן וגביע העולם בכדורגל, כורעת תחת נטל חוב של 5 מיליארד דולר, שצברה בעיקר מאז שנכנסה לשוק הטלוויזיה בתשלום. חברות טלוויזיה בתשלום, מסוגן של בריטיש סקיי וקנאל פלוס הצרפתית, מפסידות כסף על רקע מאמציהן למשוך לקוחות וסכומי הכסף הגבוהים שהן משלמות תמורת זכויות השידור של אירועי הספורט והסרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully