וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי לוי מתחיל לבנות: הוועדה המחוזית אישרה הקמת שני מגדלים בירושלים

רנית נחום-הלוי

22.3.2011 / 13:16

הערכות: דירות בפרויקט ימכרו במחיר התחלתי של כ-2 מיליון שקל



הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה בירושלים בראשות גב' רות יוסף הממונה על מחוז ירושלים במשרד הפנים, אישרה היום את התוכנית שהגיש איש העסקים רמי לוי לבניית מגדל בן 18 קומות ושני מבני מגורים בגובה 12 קומות בצומת דרך חברון ומשה ברעם בירושלים.



הפרויקט שיקים רמי לוי מכונה שער דרום והוא משתרע על שטח של של כ-8 דונם בצומת הרחובות דרך חברון ומשה ברעם בשכונת תלפיות, על הציר המקשר בקו ישר עם העיר העתיקה. כיום התוכנית התקפה מייעדת את השטח לאזור מסחרי כולל. לפי התוכנית החדשה הפרויקט יכלול כ-150 דירות ושטח ציבורי לאורך רחוב בית לחם.



בהתאם להנחיות שר הפנים, אלי ישי, תמהיל הבנייה בפרויקט יעמוד על 20% יחידות דיור קטנות, שגודלן עד 85 מ"ר. את פרויקט המגורים תכנן האדריכל טיטו אדריכלים.



הערכות הן שדירות בפרויקט ימכרו במחיר התחלתי של כ-2 מיליון שקל. הפרויקט שיקים לוי סמוך למתחם הרכבת בירושלים וקרוב במרחק הליכה לשכונה המושבה הגרמנית התיירותית. לפני כשבוע במכרז של מינהל מקרקעי ישראל זכו מספר יזמים ובהם חברת ב. יאיר שזכתה בקרקע במחיר של כ-81 מיליון שקל, מחיר שיא בתחשיב של כ-800 אלף שקל לקרקע ליחידת דיור. ב. יאיר עשויה למכור דירה בכ-2.5 מיליון שקל לכל הפחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully