וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן פתרון לנוסעי סאן דור בשבתות וחגים: החכרת מטוסי אל על לארקיע או לישראייר

זוהר בלומנקרנץ

22.3.2011 / 16:17

הפתרון נוגע לנוסעים מ-1 באפריל, מועד הפסקת פעילותה של החברה הבת של אל על; ישראייר: נשמח לסייע



בשבוע שעבר הודיעה רשות התעופה האזרחית כי תפסיק ב-1 באפריל את פעילותה של סאן דור, החברה הבת של אל על לטיסות השכר. כעת, מסתמן פתרון לנוסעים אשר הזמינו כרטיסי טיסה בחברת התעופה למועדים מאוחרים ממועד זה. לפי רעיון שעלה, יוחכרו מטוסי אל על על צוותם לארקיע או לישראייר, כך נודע ל-themarker.



הפתרון המסתמן נוגע לנוסעים אשר מועדי הטיסות שלהם יחולו בשבתות ובחגים, כמו למשל בחג הפסח הקרוב - בהם לא טסה אל על. זאת, משום שנוסעים אחרים, אשר רכשו כרטיסי טיסה לימות השבוע או לחול המועד בסאן דור, יוכלו לעבור ולטוס בחברת אל על.



על פי האפשרות החדשה, המתייחסת לשבתות ולחגים, הטיסות תתבצענה על ידי ארקיע או ישראייר במטוסים של אל על ועל ידי אנשי צוות שלה.



סאן דור עצמה פעלה עד כה באמצעות שלושה מטוסי בואינג חכורים מדגם 757 ובאמצעות אנשי צוות של אל על, ותיגברה בסופי שבוע וחגים את טיסותיה במטוסים נוספים שחכרה מהחברה האם.



מאל על נמסר בתגובה, כי "צוות העבודה של סאן דור ורשות התעופה האזרחית ממשיכים לעבוד יחד במטרה לגבש מתכונת פעולה מקובלת לפעילותה של החברה. החברה מצפה ממשרד התחבורה לוודא ולעשות הכל כדי לאפשר המשך טיסות סאן דור לכל יעדיה ומשוכנעת שכך יהיה. חברת סאן דור תדאג לכל נוסעיה".



מחברת ישראייר נמסר בתגובה, כי "בשלב זה לא נעשתה כל פניה לישראייר בנושא. אם תהיה כזו, נעשה כל מאמץ לסייע לסאן דור".



בחברת ארקיע סירבו להגיב בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully