וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלכלת יפן תיכנס למיתון אך תתאושש, רבעון חלש למליסרון

TheMarker Online

22.3.2011 / 16:47

שראל: "בנק ישראל מתחיל להבין שבעיית האינפלציה רצינית יותר ממה שהעריך"



המסחר בבורסה בתל אביב התנהל היום לאור העליות החדות אמש בוול סטריט והמשך ההתקפה של מדינות נאט"ו בלוב.



בשוק המניות, מדד ת"א 25 ות"א 100 נסחרו בעליות של עד 0.5% וננעלו ברמות של 1,296.64 נק' ו-1,186.29 נק' בהתאמה. מדד מניות הבנקים התחזק ב-0.8% ומדד מניות הנדל"ן הוסיף כ-0.4% לערכו. בלטה במסחר מניית אלרוב נדל"ן שעלתה בכ-5.6% על רקע פרסום הדו"חות.



להלן מספר המלצות וסקירות אנליסטים מהיום:



שראל: "בנק ישראל מתחיל להבין שבעיית האינפלציה רצינית יותר ממה שהעריך"



לפני חודש וחצי דיברו בבנק ישראל על אינפלציה של 2.5% בשנת 2010. כולם מבינים היום, כולל בנק ישראל, שזה לא ריאלי". כך אומר היום ד"ר מיכאל שראל, ראש אגף כלכלה ומחקר בקבוצת הראל. "בנק ישראל מתחיל להבין שיש לו בעיה רצינית יותר ממה שהעריך בעבר". לאור זאת, אומר שראל, יש סיכוי גבוה להעלאת ריבית נוספת של בנק ישראל.



>>> להמשך הסקירה



פסגות על גולף: סביבה מאתגרת עלולה להעיב על ביצועי המניה



"תוצאות החברה בשנת 2010 אכזבו". כך אומר היום טל שיריזלי, אנליסט פסגות בית השקעות בסקירתו על גולף. בסיכום שנתי נרשמה נסיגה קלה בהכנסות, שחיקת רווחיות ונסיגה חדה ברווחיות התפעולית וברווח הנקי.



בפסגות סבורים כי סביבה עסקית מאתגרת גם בשנה הקרובה, עלולה להוביל לנסיגה ברווחי החברה ולפגיעה בביצועי המניה על אף פער גבוה בין מחיר המניה בשוק למחיר היעד. עם זאת מציינים כי בראייה ארוכת טווח בהחלט רואים מקום להצפת ערך משמעותית.



>>> להמשך הסקירה



כלל פיננסים ברוקראז' על בזן: דו"ח q4 חלש כצפוי, הסיכון בגז המצרי נותר גבוה



בז"ן פרסמה אתמול דו"ח חלש לרבעון הרביעי בעיקר לאור הדממת מתקני החברה לצורך שיפוץ תקופתי. בשיחת הועידה התבטא מנכ"ל בזן כי מתחילת 2011 מרווח הזיקוק עדיין חלש אך המרווחים בפעילויות מגזר הפטרוכימיה מתחזקים. בכלל פיננסים ברוקראז' מותירים המלצת "תשואת שוק" ומחיר יעד 2.5 שקל.



>>> להמשך הסקירה



עוד רבעון של תוצאות חלשות למליסרון



טרום אסיפות בעלי המניות של מליסרון ובריטיש ישראל בסוף החודש לקראת אישור העברת השליטה, מליסרון מציגה תוצאות מאכזבות לרבעון הרביעי.



במגדל שוקי הון ממליצים על מליסרון בהמלצת "החזק" כאשר לאחר אסיפות בעלי המניות של שתי החברות לעניין מכירת השליטה, יפרסמו הערכות שווי בהתאם.



>>> להמשך הסקירה



כלכלנים: כלכלת יפן ככל הנראה תיכנס למיתון - אך תתאושש במחצית השנייה של השנה



כלכלת יפן אמנם תסבול מפגיעה בצמיחה ברבעון הנוכחי בעקבות רעידת האדמה, הצונאמי והפסקות החשמל שנגרמו בעקבותיהם, אך תרשום התאוששות במחצית השנייה של השנה - כך עולה מסקר כלכלנים שערכה בלומברג.



>>> להמשך הסקירה



סיפור של צמיחה או בועות במיץ? עמי גיזבורג טוען שציפיות משקיעים לצמיחה מטאורית לא תמיד מסתיימות טוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully