וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרווח התפעולי של חברת קו מנחה ירד ב-1% ל-24.2 מיליון שקל בשנת 2010

יעל פטר

22.3.2011 / 17:00

הכנסות קו מנחה עלו ב-10% ל-74.3 מיליון שקל; עלות שכרו של המנכ"ל ויקטור אדריאן בגס - 1.4 מיליון שקל



חברת , בשליטת קרלוס בגס, פירסמה היום את הדו"חות הכספיים של החברה לרבעון הרביעי של 2010 ולשנה כולה. הכנסות החברה השנתיות עלו ב-10% בהשוואה לשנה שעברה והסתכמו ב-74.3 מיליון שקל. הרווח התפעולי השנתי של קו מנחה ירד ב-1% והסתכם ב-24.2 מיליון שקל. בשורה התחתונה הרווח הנקי של החברה ירד ב-7% והסתכם ב-18.9 מיליון שקל.



קו מנחה עוסקת באספקת מידע ומדיה, כאשר פעילותה העיקרית של החברה בתחום שוק ההון ופיננסים. החברה מפעילה את אתר bizportal באינטרנט ובסלולר, ונותנת שירותי מידע פיננסים. כמו כן, מספקת החברה באמצעות חברות בנות כלים ותוכנות לניתוח מניות ומכשירים פיננסים בשוק ההון הישראלי. קו מנחה רכשה בתחילת 2010 את הפעילות של האתר "תקדין", הנותן מידע משפטי בעלות של 5.2 מיליון שקל.



העלייה בהכנסות החברה נובעת מגידול בהכנסות ממערכות לשוק ההון ובהכנסות מאספקת מידע ופרויקטים בתחום שוק ההון. כמו כן, עלייה נרשמה במכירות בתחום שירותים לקהל המשפטי בעקבות רכישת פעילות המאגר הממוחשב "תקדין".







הרווח התפעולי של החברה ירד ב-1% בשל עלייה שחלה בהוצאות המכירה, השיווק, הוצאות ההנהלה והכלליות. העלייה בהוצאות אלו נבעה מהקצאת משאבים לפעילות הכנסים של החברה, לפרסום, תערוכות וקמפיינים.



עלות שכרו של מנכ"ל החברה ויקטור אדריאן בגס, הסתכמה בשנת 2010 ב-1.4 מיליון שקל. המשנה למנכ"ל וסמנכ"ל הכספים, אופיר שטויאר קיבל תגמול של 612 אלף שקל, ואילו שלושת הדח"צים של החברה, וביניהם נגה קינן, יו"ר פורום cfo, זאב זוהר, וערן גורן קיבלו כל אחד כ-150 אלף שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully