וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגל תקבל 300 אלף דולר לפיתוח טכנולוגיה במוצר להגנת צינורות גז

רם עוזרי

22.3.2011 / 18:26

החברה תתאים מוצר קיים, שפותח לשם הגנה מפני טרור, כדי למנוע פגיעות כתוצאה מעבודות חפירה



, הנסחרת בת"א ובנאסד"ק, הודיעה היום כי חתמה על חוזה עם חברת מחקר, הקשורה לספק אנרגיה בארה"ב, למימון פיתוח ושיפור הטכנולוגיה של מוצר ה-pipeguard של החברה המיועד להגנה על צינורות גז. מטרת הפיתוח הינה לשדרג ולהתאים את המוצר, שפותח במקור כדי להגן על צינורות נפט מפני פעולות טרור במדינות עולם שלישי, ליישום הנדרש במדינות מפותחות - הגנה כנגד חפירה בלתי מבוקרת בקרבת הצינורות.



בהודעת החברה לא פורסם שמו של גוף המחקר איתו חתמה מגל את החוזה ואת היקפו, אולם ל-themarker נודע כי ככל הנראה מדובר על חברת המחקר נורת'איסט גז אסוסיאיישן (northeast gas association) הממוקמת בניו יורק וקשורה לחברת נשיונל גריד (national grid) המפעילה את מערכת הגז בלחץ גבוה של בריטניה ומספקת גז ל-11 מיליון בתים ועסקים בממלכה. היקף החוזה שנחתם בין מגל ובין נורת'איסט עומד על 300 אלף דולר.



דו"ח שפורסם ב-2008 והתייחס לפגיעות בשוגג בתשתיות ומתקנים "קבורים" בארה"ב הצביע כי בשנת 2008 נרשמו כ-135 אלף אירועים שהשפיעו בצורה כלשהיא על המתקנים הטמונים באדמה. למעלה מ-70% מהאירועים נגרמו בשל חפירות שנערכו ללא הכנה מספקת, ללא סקר אתר, או עם אמצעי הגנה שאינם מספקים.



במגל מקווים לפתח גרסה של ה-pipeguard אשר תאפשר לצוותי הבטיחות של ספקי הגז להגיב ביעילות עוד בטרם יפגע הצינור, ולהפחית בעלויות ההגנה. pipeguard הינה מערכת מבוססת חיישנים המזהה חפירה או קידוח באדמה, ועד היום שימשה על צינורות תת קרקעיים, קווי תקשורת, בתי סוהר, ואפילו מרתפי בנקים, מפעולות טרור, גניבות ופגיעות בשוגג.



חגי כץ, סמנכ"ל לשווק ופיתוח עסקי של מגל, אמר כי "החוזה הנוכחי מספק הזדמנות לשפר ולהתאים את המוצר לשימוש אחר - הגברת הבטיחות והבטחת רציפות השירות במדינות העולם המפותח. קבלני חפירות ובניין מסכנים את עצמם וכן יכולים לגרום נזק סביבתי עצום, כאשר הם חופרים ליד צינור מבלי שידעו על קיומו". עוד הוסיף כץ כי "היישום החדש הינו צעד נוסף במימוש האסטרטגיה של מגל לאספקת סנסורים ופתרונות מתקדמים מעבר לשוק האבטחה המסורתי של מגל; במקרה זה לצורך שיפורי בטיחות ותרומה לסביבה ירוקה".



מגל מערכות עוסקת בתחום הפתרונות והמוצרים לעולם האבטחה, הבטיחות וניהול אתרים. החברה מספקת בין השאר מערכות הגנה היקפית, גדרות ומחסומים חכמים, גלאים אלקטרוניים לגדרות רגילות, שערים וירטואליים, מערכות טלוויזיה במעגל סגור ומערכות מידע לניהול אבטחה פיסית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully