וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באפט מסמן את היורש: "אם אג'יט ג'יין היה מעוניין - דירקטוריון ברקשייר היה מאשר זאת תוך דקה"

סוכנויות הידיעות

22.3.2011 / 20:11

עם זאת, מנהל חטיבת הביטוח של ברקשייר אינו מעוניין להיות מחליפו של באפט



מנכ"ל ברקשייר התאוויי, וורן באפט, אמר כי דירקטוריון החברה היה תומך במינוי אג'יט ג'יין, מנהל חטיבת הביטוח של ברקשייר, כמחליפו של באפט לאחר פרישתו לו אג'יט היה מעוניין במשרה, דיווחה סוכנות הידיעות בלומברג.



"הוא אוהב את מה שהוא עושה, והוא אינו מעוניין להחליף אותי בתפקיד", אמר באפט במסיבת עיתונאים בבנגלור שבהודו. "לו הוא היה מעוניין, קרוב לוודאי שמועצת המנהלים היתה מאשרת את המינוי תוך דקה".




באפט, בן 80, מבקש להכין את ברקשייר לקראת פרישתו. החברה מסרה בפברואר כי ישנם ארבעה מועמדים להחליף את באפט בתפקיד המנכ"ל לאחר פרישתו, אולם נמנעה מלציין את שמותיהם.



במכתב השנתי למשקיעים שפורסם ב-26 בפברואר, שיבח באפט מספר מנהלים בחברות שנמצאות בבעלות ברקשייר בהם ג'יין, דיויד סוקול, המשמש כיו"ר חברת האנרגיה מיד-אמריקן ומנכ"ל חברת החכרת המטוסים נטג'טס, גרג אייבל המכהן כמנכ"ל מיד-אמריקן, מאט רוז, מנכ"ל חברת הרכבות ברלינגטון, וטוני נייסלי, מנכ"ל חברת חברת ביטוח המשנה לרכב גייקו.



"קרוב לוודאי שאג'יט היה מרוויח הרבה יותר כסף עבור ברקשייר התאוויי מאשר אני", אמר באפט בתגובה לשאלה האם ג'יין, בן 59, צפוי להחליף אותו בתפקידו לאחר שיפרוש. "היחס שלי כלפיו הוא כמו לאח או בן".



ברקשייר מסרה בעבר כי לאחר פרישתו או מותו של באפט יחולקו תפקידיו כמנכ"ל, יו"ר ומנהל ההשקעות בין שלושה אנשים. בשנה שעברה, הודיע באפט כי גיוס מנהל ההשקעות טוד קומבס כדי לסייע בניהול תיק ההשקעות של ברקשייר.



ג'יין, יליד הודו, הצטרף לברקשייר לפני למעלה משני עשורים. "הוא נכנס למשרד, אני חושב שזה היה ביום שבת בשנת 1985, וידעתי שעומד לפני אדם בעל כישרון יוצא דופן", אמר באפט. "במשך תקופה של 25 או 26 שנים, הוא לא רק הצטיין בכל משימה שלקח על עצמו בתחום הביטוח, אלא גם התנהג באופן מכובד לחלוטין, והיה יותר מנדיב לכל אורך התקופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully