וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: המסחר נסגר במגמה שלילית

נמרוד הלפרן

23.3.2011 / 0:30

המסחר בוול סטריט נסגר היום במגמה שלילית, לאחר ארבעה ימים בהם נסגר בעליית שערים. מחיר הנפט התקרב לעלות של 105 דולרים לחבית, על רקע הלחימה בלוב

בורסות וול סטריט, אשר השלימו אתמול את הזינוק התלת-יומי החד ביותר זה למעלה מחצי שנה, נסגרו במגמה שלילית בראשונה זה ארבעה ימים על רקע נתוני מקרו כלכליים מאכזבים שפורסמו היום בארה"ב ולאחר שמחיר הנפט התקרב לרמה של 105 דולר לחבית על רקע הלחימה בלוב והתרחבות ההפגנות בתימן וסוריה.

מדד דאו ג'ונס, אשר נסגר אתמול מעל רמה של 12,000 נקודות בראשונה מאז רעידת האדמה העזה שפקדה את יפן והשלים בכך את העלייה התלת-יומית החדה ביותר זה למעלה משישה חודשים, ירד ב-0.2% לרמה של 12,018 נקודות; מדד S&P 500 נסוג ב-0.4% לרמה של 1,293 נקודות. מדד נאסד"ק איבד 0.3% לרמה של 2,683 נקודות. שוק האג"ח הממשלתיות האמריקאיות נסגר בירידות זה היום הרביעי ברציפות, והתשואה על האג"ח ל-10 שנים עלתה ב-0.01% לרמה של 3.33%.

החוזים על הנפט הגולמי למסירה באפריל נסגרו במחיר של 104 דולר לחבית, עלייה של 1.6%, בבורסת הסחורות של ניו יורק, לאחר שבמהלך המסחר כבר התקרב מחירם לרמה של 105 דולר לחבית.

בחזית המקרו כלכלית בארה"ב: מחירי הבתים בארה"ב ירד בינואר ב-0.3% לעומת דצמבר - ירידה חודשית שלישית ברציפות - מסרה היום רשות הדיור הפדרלית (FHFA). נתוני חודש דצמבר תוקנו כלפי מטה לירידה של 1% לעומת ירידה של 0.3% שעליה דווח במקור.

בשישי הקרוב אפל תוציא למכירה את הטאבלט

מדד פעילות הייצור באזור ריצ'מונד בארה"ב ירד בחודש מארס לרמה של 20 נקודות לעומת רמה של 25 נקודות בפברואר, מסר היום הבנק הפדרלי של ריצ'מונד. מדד מעל רמה של אפס נקודות מצביעה על צמיחת פעילות הייצור ואילו מדד מתחת לרמה זו משקף התכווצות של הפעילות.

קרניבל (סימול CCL), חברת שיט התענוגות הגדולה בעולם הנמצאת בבעלות משפחת אריסון, הורידה היום את תחזית הרווח השנתי ורשמה ירידה של 13% ברווח הרבעוני עקב התייקרות מחירי הדלק.

קרניבל, המפעילה צי של 98 ספינות, הורידה את תחזית הרווח השנתי לטווח של 2.55-2.65 דולר למניה לעומת תחזית קודמת לרווח של 2.9-3.1 דולר למניה. ברבעון הכספים שהסתיים בסוף פברואר רשמה החברה רווח נקי של 152 מיליון דולר, או 19 סנט למניה, לעומת רווח של 175 מיליון דולר, או 22 סנט למניה, בתקופה המקבילה בשנה הקודמת. קרניבל, שבראשה עומד מיקי אריסון, רשמה בתקופה המדווחת הכנסות של 3.42 מיליארד דולר, עלייה של 8% לעומת הרבעון המקביל בשנה הקודמת.

ריסרץ' אין מושן (סימול RIMM), יצרנית הבלקברי, הודיעה היום כי מחשב הטאבלט החדש, בלקברי פלייבוק, יתחיל להימכר בארה"ב ובקנדה ב-19 באפריל. המכשיר יוצע למכירה בחנויות רשת האלקטרוניקה בסט-ביי, החל במחיר של 499 דולר. הפלייבוק צפוי להיות אחד המתחרים החזקים של האייפד של אפל.

אפל אשר השיקה החודש את המכשיר אייפד 2 בארה"ב, הודיעה היום כי על אף המכירות הגבוהות מהצפוי בארה"ב של מחשב הטאבלט, היא תוציא אותו למכירה ב-27 מדינות נוספות בעולם ביום שישי הקרוב, כמתוכנן. הודעת החברה באה על רקע דיווחים כי אפל תתקשה לעמוד בביקוש הער לטאבלט החדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully