וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות עלייה בתלונות: תו אמון הציבור נשלל מרשת 5 נגרים

רותי לוי

23.3.2011 / 11:54

בארגון אמון הציבור נרשמה בשנה האחרונה עלייה מדאיגה בהיקף התלונות אשר חשפו מספר כשלים חוזרים ונשנים



ארגון אמון הציבור החליט לשלול את תו אמון הציבור מרשת הרהיטים 5 נגרים. הרשת הנושאת את התו מיולי 2009 זכתה לעלייה מאסיבית בכמות התלונות אשר חשפו מספר כשלים חוזרים ונשנים, ביניהם: היעדר טיפול ראוי במוצרים פגומים ובמוצרים שאינם תואמים את ההזמנה. אי עמידה בזמני אספקה כפי שנקבעו בין הצדדים וליקויים במערך השירות של הרשת.



למרות הבטחות מנהלי הרשת, לא הסתמן כל תיקון של הליקויים לאורך הזמן ועל כן נקבע כי הרשת אינה עומדת בסטנדרט ההתנהלות הצרכנית אליה התחייבה בפני הארגון. "תו אמון הציבור נועד לעסקים המחויבים לרמת שקיפות והגינות מוגברים" אמרה גלית אבישי, מנכ"ל ארגון אמון הציבור "קהל הצרכנים בישראל צמא לחוויה חדשה בהוויה הכלכלית, בה חוזים משקפים הגינות והבטחות מקוימות כלשונן".



יצוין כי, לאחר פתיחת הליך השלילה ביקשה רשת 5 נגרים לסיים את ההתקשרות עם הארגון. יו"ר המוסד העליון של הארגון, שופטת העליון בדימוס דליה דורנר התייחסה לבקשה "קבלת טענה כזו שוללת כל ערך מפתיחת הליכים שיכולים להסתיים בשלילת תו אמון הציבור ודרך קלה זו של התחמקות מהתחייבות, אינה יכולה להתקבל. כאמור, לגוף העניין, לא שמעתי טענות, ברי, משנמצאו ליקויים חמורים, יש לשלול מהחברה את תו אמון הציבור".



רשת חמישה נגרים מסרה בתגובה: "הליקויים עליהם הצביע ארגון אמון הציבור ילמדו לעומקם. כרשת ותיקה בשוק הריהוט אנו נתקן את מערך השירות וההפצה ככל שיידרש בכדי לספק ללקוחותינו את השירות בסטנדרט הגבוה ביותר. כל צרכן הנתקל בבעיה כלשהי מוזמן לפנות אלינו למנהלת מחלקת שירות הלקוחות ואנו מתחייבים לטפל בו באופן מקצועי והולם. אנו נבנה מול ארגון אמון הציבור תוכנית בקרה שתבטיח את השיפור בהתנהלות הצרכנית שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully