וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטר פלייס הציגה את התוכנית המלאה של תשתיות הטעינה: אלפי עמודי טעינה ותשע תחנות החלפה

דניאל שמיל

23.3.2011 / 12:02

בטר פלייס החלה בניסוי ב-25 מכוניות חשמליות בישראל ובקרוב יגיעו לארץ עוד כ-200 מכוניות



בטר פלייס הציגה הבוקר את תוכנית המלאה של תשתיות הטעינה לקראת השלמת הפרישה בישראל במהלך השנה. התוכנית כוללת אלפי עמודי טעינה בחניונים ובחניות לקוחות וכ-40 תחנת להחלפת מצברים. תשע תחנות ההחלפה הראשונות יהיו, בין היתר, בחדרה, מודיעין, מצפה רמון, באר שבע, בית שאן ובצומת ביל"ו, שם נערכה מסיבת העיתונאים. בטר פלייס חתמה עם 27 עיריות על שיתוף פעולה לפרישת תשתית בחניונים עירוניים ו-350 חברות הצהירו כי הם מוכנים לעשות ניסוי בציי הרכב שלהן.







עוד הציגה החברה מערך שליטה לוגיסטי לכלי הרכב, הכולל מערכת שליטה ובקרה לכל המכוניות שברשת. בטר פלייס החלה בניסוי ב-25 מכוניות חשמליות בישראל ובקרוב יגיעו לארץ עוד כ-200 מכוניות. לפי הצהרת החברה, הן נוסעות 20 שעות ביממה וטווח הנסיעה אליו הגיעו הוא 185 ק"מ.



"זהו יום משמעותי עבור בטר פלייס בישראל ולנהגים בארץ. אנחנו נמצאים בתהליך מתקדם לבדיקת המוכנות של כל מערכות החברה, ובשלבים מתקדמים של פריסה מואצת של תשתיות הטעינה בישראל. שלוש שנים בלבד זהו פרק זמן קצר יחסית להקמת פרויקט תשתיות בסדר גודל שכזה", אמר משה קפלינסקי, מנכ"ל בטר פלייס ישראל.



"בזכות מאות עובדי החברה בישראל, שיתוף הפעולה עם חברות טכנולוגיה מובילות בישראל ובעולם השותפות לחזון שלנו, אנו מציגים היום את כל מרכיבי הפתרון ואנו מוכנים לקראת הגעה של מכוניות חשמליות לישראל ולתמיכה מלאה בלקוחות שלנו".



"היום אנו רואים תוצאה של שלוש שנות עבודה בהן השקענו במחקר, הנדסה ופיתוח מתמשך של המערכות השונות. אנו מציגים פתרון עובד וקיים בישראל, אשר מוכן ליישום מלא גם במדינות נוספות", אמר שי אגסי, מייסד ומנכ"ל בטר פלייס. "התחייבנו לנהגים בישראל, ואנו ממשיכים לפעול ולקדם פריסה ארצית רחבה של כל מרכיבי הפתרון שהוצגו היום. עד סוף השנה, נשלים את הפריסה ברחבי המדינה ונאפשר לנהגים את החופש לנהוג ברכב שהוא 100% חשמלי ואינו פולט מזהמים כלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully