וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלקטל לוסנט סוגרת את מרכז הפיתוח בפ"ת; כ-40 עובדים יפוטרו

גיא גרימלנד

23.3.2011 / 14:55

חלק קטן מהם ישתלב בתפקידים אחרים; למעשה מאז 2010 אלקטל לוסנט פיטרה 80-90 עובדים



אלקטל לוסנט ממשיכה במגמת הקיצוצים שלה וסוגרת את מרכז הפיתוח שלה בקרית אריה בפתח תקווה. 43 עובדים יושפעו מהחלטה. ממשרד יחסי הציבור של אלקטל לוסנט נמסר כי חלק מהעובדים ישולבו בתפקידים אחרים באלקטל לוסנט והשאר יפוטרו.



בהודעה שפירסמה החברה, נאמר: "אלקטל-לוסנט החליטה לסגור את פעילות מרכז האופטיקה בישראל. החברה החליטה להפסיק את שיווק המוצר העיקרי שפותח בארץ (tss40) ולכן נאלצת לסגור את הפעילות בישראל. המרכז בישראל הינו חלק מחטיבת האופטיקה אשר מרכזה ממוקם באיטליה. בפעילות בישראל נמצאים כ-40 עובדים שחלקם יעזבו וחלקם ישולבו בפעילויות אחרות".



כבר בחודש אוקטובר האחרון דיווחה אלקטל לוסנט על פיטוריהם של 40 עובדים. אז גם הודיעה אלקטל לוסנט שבחברה מועסקים 90 עובדים. לכן ייתכן שמאז פרשו כמה עובדים או שלמעשה במסגרת גל הפיטורים הנוכחים המספר הוא גבוה יותר מ-43 ועומד על כ-50. כך או כך, מדובר סיום עגום עבור מרכז הפיתוח שבפתח תקווה המבוסס על חברת הסטארט אפ נייטיב נטוורקס (native networks). עם זאת, לאלקטל לוסנט יש גם בשורות טובות. במקביל להפסקת פעילות האופטיקה בישראל, היא תפתח בקרוב מרכז פיתוח בתחום הענן אשר עליו תצא הודעה נפרדת.



לאלקטל לוסנט יש מרכז פיתוח נוסף בצפון שמעסיק 70 עובדים והוא מבוסס על רכישת חברת הסטארט אפ מוביליטק - חברה שאלקטל לוסנט רכשה בשנת 2006 עבור 75 מיליון דולר.



מוביליטק, הממוקמת במת"מ חיפה, נוסדה על ידי ד"ר אופיר הולדר, יועד גדרון וחיים טייכהולץ ב-2006. כיום, מנהל המרכז את תחום המולטימדיה העולמית של אלקטל לוסנט. בנוסף, חיים טייכהולץ, מנהל הפעילות בישראל, מנהל גם את חטיבת המולטימדיה של אלקטל לוסנט העולמית המונה מאות עובדים בשבעה אתרים בעולם. תחום הפעילות של מרכז הפיתוח הוא תחומי המולטימדיה הכוללים וידיאו, טלוויזיה אינטראקטיבית, iptv ,appstores, מוסיקה וספרים אלקטרוניים.



אלקטל לוסנט זכורה גם מימי הבועה (מאי 2000), אז רכשה ענקית ציוד התקשורת האמריקאית את כרומטיס של אורני פטרושקה ורפי גדרון במחיר שיא של 4.7 מיליארד דולר. אך לוסנט לא הצליחה לעכל את כרומטיס - שפיתחה ציוד לייעול התעבורה במערכות תקשורת עירוניות - והחברה מפתח תקוה נסגרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully