וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבנק הפדרלי דחה את תוכנית בנק אוף אמריקה להעלות הדיבידינד; המניה יורדת ב-2.3%

סוכנויות הידיעות

23.3.2011 / 18:52

האיסור אומר כי הרגולטורים זקוקים ליותר ראיות שהבנק הגדול בארה"ב יוכל לעמוד במשבר נוסף



בנק אוף אמריקה הודיע היום כי הבנק הפדרלי דחה את תוכניתו להגדיל את הדיבידנד למשקיעים במחצית השנייה של 2011, עיכוב שפירושו כי הרגולטורים בארה"ב זקוקים ליותר ראיות שהבנק הגדול בארה"ב איתן מספיק כדי לעמוד במשבר נוסף. מניית הבנק יורדת ב-2.3%.




הבנק הודיע כי הבנק הפדרלי איפשר לו להגיש תוכנית נוספת להעלאת הדיבידנד, אותה ישקלו הרגולטורים מחדש. בשנתיים האחרונות, מאז קיבל סיוע ממשלתי בסך 45 מיליארד דולר בעקבות המשבר הפיננסי, העניק הבנק דיבידנד רבעוני של פני למניה.



הבנק הפדרלי אישר בשבוע שעבר לחלק מהבנקים הגדולים בארה"ב להגדיל את הדיבידנדים שהם מחלקים לבעלי המניות, עם השלמתם של מבחני העמידות ל-19 הבנקים הגדולים במדינה. הבנק הפדרלי מסר כי החלטתו לאפשר לבנקים לשוב ולחלק דיבידנדים ולבצע רכישה חוזרת של מניות התקבלה לאחר שנרשם "שיפור משמעותי הן בתנאים הכלכליים והן במצב ההון של המוסדות הפיננסים".



מניית בנק אוף אמריקה פיגרה אחרי מניותיהם של בנקים אחרים בשנה האחרונה ונותרה כמעט ללא שינוי ב-2011 על רקע חששות המשקיעים כי הרפורמה ברגולציה על המגזר הפיננסי בארה"ב תקשה על הבנק להגדיל את רווחיו, במיוחד בחטיבת כרטיסי האשראי. הבנק הזהיר כי חטיבת כרטיסי האשראי שלו תפסיד הכנסות בסך 2 מיליארד דולר בשנה בשנים הקרובות בעקבות הרפורמה ברגולציה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully