וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשטרום נכסים רשמה עלייה של 28% ברווח התפעולי ל-184.8 מיליון שקל

יעל פטר

23.3.2011 / 19:04

עלות שכרו של המנכ"ל מרדכי סלע 4.3 מיליון שקל עבור שנת 2010



, בניהולו של מוטי סלע, דיווחה היום על נתוניה הכספיים לרבעון הרביעי של שנת 2010, ולשנה כולה. מתוך דו"חותיה עולה כי הכנסות החברה ברבעון עלו ב-5% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד והסתכמו בסכום של 46.5 מיליון שקל. הרווח התפעולי של החברה לרבעון עלה ב-45% והסתכם ב-107.7 מיליון שקל. ובשורה התחתונה הרווח הנקי עלה ב-15.6% ל-68 מיליון שקל.



אשטרום נכסים היא חברת נדל"ן הפועלת בתחום הנדל"ן המניב. בבעלות החברה שטחי משרדים, מסחר, תעשייה ומלונאות ברחבי הארץ בהיקף של 300 אלף מ"ר. החברה מחזיקה בכ-60% מחברת אשלד הנסחרת אף היא בבורסה, ובכ-12% ממניות מבטח שמיר אחזקות.



עוד מהדו"חות עולים נתוניה השנתיים של החברה. אשטרום רשמה עלייה של 28% בהכנסות השנתיות שהסתכמו ב-184.8 מיליון שקל. הרווח התעפולי עלה ב-28% ל-203.9 מיליון שקל והרווח הנקי השנתי המיוחס לבעלי המניות של החברה ירד ב-14% והסתכם ב-107 מיליון שקל.



העלייה בהכנסות החברה נבעה ברובה מסעיף השכרת נדל"ן להשקעה (השכרת נכסים). כמו כן חלה עלייה בהכנסות מהשכרת נכסים שנבעה מרכישת חלקי השותפים בחברת חוצות המפרץ, ועלייה נוספת הגיעה מהכללת הכנסות של שני נכסים בגרמניה.







הרווח התפעולי השנתי של אשטרום נכסים עלה בעקבות עלייה בשווי הנדל"ן להשקעה שהושפע בעיקר מעלייה של כ-23 מיליון שקל בגין קניון בת ים ומעלייה של כ-15 מיליון שקל מנכסי נדל"ן באשלד, החברה הבת. הרווח הנקי עלה בין היתר כתוצאה מהטבת מס בהיקף של 14 מיליון שקל שניתנה לחברה בשל חוק ההתייעלות הכלכלית.



לדברי מוטי סלע, מנכ"ל אשטרום נכסים, "אנו מסכמים היום שנה עם תוצאות טובות, שנה בה הצלחנו לשמור על המשך מגמת הצמיחה בפעילות הליבה של החברה - השכרת נכסים וזאת הודות לרכישות שביצענו בארץ ובחו"ל. בנוסף, בשנת 2010 מומשו כתבי האופציה שנסחרו בשוק והביאו לגידול בשיעור אחזקות הציבור בחברה. אנו נמשיך במקביל להשבחת תיק הנכסים הקיים של החברה, לפעול לאיתור הזדמנויות השקעה בארץ ובחו"ל, באופן עצמאי ויחד עם שותפים אסטרטגיים".



עוד נחשפים מתוך הדו"חות עלויות השכר של 5 בכירים בחברה, ומתוכם עולה כי מרדכי סלע, מנכ"ל החברה קיבל תגמולים שהסתכמו ב-4.3 מיליון שקל עבור שנת 2010, ואליעזר רם מנכ"ל קניון בת ים קיבל סכום של 1.3 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully