וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פילת תרכוש את חברת צבירן העוסקת בסקרי שכר בתמורה ל-8.5 מיליון שקל

יעל פטר

23.3.2011 / 19:18

חברת פילת עוסקת בתחום ייעוץ לדירקטוריונים בין היתר בנושאי שכר



פילת, המוחזקת על ידי חברת , חתמה על מזכר הבנות לרכישת חברת סקרי השכר הגדולה בישראל צבירן בסכום של 8.5 מיליון שקל. צבירן יעוץ וסקרים היא חברה ישראלית שהוקמה ב-1984 על ידי פרופסור משה צבירן. החברה פועלת בתחום סקרים בתחום השכר וההטבות ומתן שירותי ייעוץ בתחומים אלה.



כיום מציעה פילת ייעוץ בתחום השכר כחלק מיעוץ ניהולי לדירקטוריונים, ארגונים וחברות, ולכן מהלך כזה יחזק את פעילות החברה. העסקה תאפשר לפילת להשתמש באופן אפקטיבי במאגר המידע להרחבת והעמקת הניתוחים.



לדברי, גדי לוטן, מנכ"ל פילת טכנולוג'יס, "בשנה האחרונה אנו מובילים מהלכים אסטרטגיים המאפשרים לפילת להרחיב את סל השירותים שהיא מעניקה לחברות וארגונים ולהשלים את תחומי הפעילות שלה". ששון עוז, מנכ"ל פילת ישראל, הוסיף כי "נושא השכר והתגמול הפך לדומיננטי מאוד בשנים האחרונות בשיח עולם העבודה ומשאבי האנוש. אנו שמים דגש רב על פיתוח תחום השכר ולפני מספר שנים אף רכשנו את חברת 'עצמון', אשר מתמחה בייעוץ, תגמול ופתרונות שכר. שיתוף הפעולה עם 'צבירן' משלים את המהלך שיביא את פילת הישגים גדולים יותר בשנים הקרובות".



לדבריו של פרופסור משה צבירן, מנכ"ל צבירן ייעוץ וסקרים, "מזה זמן רב אנו בוחנים מגוון דרכים לשדרוג החברה ולהצעדתה קדימה אל עבר האתגרים הניצבים באופק. לצורך זה, הבנו כי עלינו לחבור לגוף שביכולתו למנף את עוצמתנו, וביצענו בחינה של הגורמים הפעילים בשוק. לאחר בדיקה ממושכת, הגענו למסקנה כי ביכולתה של חברת 'פילת' להעצים את פעילותנו, תוך שימור רוח החברה. לאורך השנים 'פילת' היוותה מתחרה ישירה שלנו, אך תמיד פעלנו תוך כבוד והערכה הדדיים. בתום דיונים רבים והליכי חשיבה מעמיקים, החלטנו להיענות להצעת הרכש של 'פילת', במיוחד לאור ראייתנו את 'פילת' ככוח מוביל ומקצועי בישראל בתחום משאבי אנוש, עם הנהלה שאפתנית ומוכוונת מטרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully