וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג: מחירו של הגלקסי טאב 10.1 זהה לאייפד 2

איתי מקמל, TGspot

23.3.2011 / 20:16

כחלק מהתחרות עם הטאבלט המצליח של אפל, תשיק סמסונג גם טאב בגודל 8.9 אינצ' ביוני



סמסונג התלבטה ארוכות בשאלה כיצד להתמודד עם אפל והאייפד 2 ונראה שהחברה הקוריאנית מצאה את התשובה. אתמול (שלישי) הכריזה החברה על מחשב הטאבלט השלישי שלה, הגלקסי טאב 8.9 (כגודל המסך שלו באינצ'ים) שמצטרף לגלקסי 10.1 שהוצג ב-mwc. שלא במפתיע, הטאב החדש מבוסס על מערכת האנדרואיד 3.0 (honeycomb) המיועדת לטאבלטים, והוא מגיע עם ממשק מותאם של סמסונג, ה-touchwiz ux. המכשיר וגם אחיו הגדול צפויים להגיע לחנויות ביוני השנה ובמחירים תחרותיים ביחס לטאבלטים אחרים.







על פי סמסונג, ה-8.9 ימוקם בין הטאב 10.1 לטאב הראשון, כשאת רוב המאפיינים הוא יאמץ מהטאבלט הגדול. פרט למסך המגע בגודל 8.9 אינצ' (800×1280), תמצאו בו מעבד כפול ליבה 1ghz מדגם xmm6260, זיכרון 1gb ram ו-gb16 עד 64gb זיכרון לאחסון. בנוסף, הוא צפוי להיות דק מאוד - מהנדסי החברה הצליחו לדחוס את כל הטכנולוגיה ב-8.6 מ"מ כך שהוא צפוי לשבור את השיא של האייפד 2 - ועוד לשמור על משקל נמוך של 470 גרם בלבד.



בצד המולטימדיה ניתן למצוא מצלמה 3 מגה פיקסל אחורית, עם צילום באיכות hd 720. מלפנים תימצא מצלמת 2 מגה פיקסל. המכשיר יתמוך בניגון פלאש (flash 10.2) ווידיאו hd, בקבצי divx ו-xvid. בגזרת הקישוריות המכשיר יאפשר חיבור לרשתות אלחוטיות וגישה לרשת סלולרית מסוג hspa+ , באמצעות כניסת sim. ממשק ה-touchwiz החדש יכלול תפריט בו המשתמשים יכולים להציג מגוון רחב של תכנים במסך הבית, כולל תמונות דיגיטליות, אתרי האינטרנט המועדפים והעדכונים מרשתות חברתיות. בנוסף, הממשק יכלול גישה מהירה ליישומים נפוציםה (mini apps), מנהל משימות, נגן מוסיקה, לוח שנה ועוד.



יחד עם המכשיר, סמסונג תציע מספר אביזרים להעשרת הטאבלט, כדוגמת ה-desk dock שיספק לטאבלט יציאת hdmi להצגת תכנים על מסך חיצוני, sound station המספר סאונד ב-2.1 ערוצים ומחבר ל-usb המאפשר לחבר התקן usb למכשיר.



סמסונג תשווק את המכשיר במחיר אגרסיבי יחסית, העומד על 469 דולר לגירסת ה-16gb ו-569 דולר לגירסת ה-32gb. באותה נשימה, הודיעה סמסונג כי מחירו של הטאב 10.1, שיושק גם הוא ביוני, יעמוד על 499 דולר לגרסת ה-16gb ו-599 דולר לגרסת ה-32gb. במהלך ההצגה אף גילתה סמסונג כי המצלמה האחורית במכשיר תהיה באיכות 3 מגה פיקסל, ולא 8 מגה פיקסל כפי שהודיעה בעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully