וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת לוינשטיין תקים ברחוב המסגר בת"א מגדל משרדים בהשקעה של 123 מיליון שקל

רז סמולסקי

24.3.2011 / 9:55

הקבוצה חתמה על עסקת קומבינציה למתן שטחים לבעלי הקרקע בשווי של כ-70 מיליון שקל



חברת הנדל"ן לוינשטיין נכסים, בשליטת שאול לוטן, חתמה על עסקת קומבינציה לגבי מגרש ריק ברחוב המסגר 32 בתל אביב, ונמצא בבעלות חברת האחים כדורי. על המגרש היא מתכננת לבנות מגדל משרדים בגובה של 17-20 קומות ובהשקעה של 123 מיליון שקל. החברה לא מסרה את שיעור הקומבינציה בעסקה אך השיעורים המקובלים בעסקות אלה הן 35%-40% והמשמעות היא ששווי העיסקה מגיע לכ-70 מיליון שקל.



המגרש ממוקם מזרחית לרחוב המסגר ובפינת יצחק שדה ושטחו 3.15 דונם. על המגרש חלה תב"ע ישנה שמאפשרת לבנות עליו בניין משרדים בן חמש קומות ובהיקף של 8,500 מ"ר בלבד. עם זאת, מתכננת לוינשטיין להגיש תב"ע חדשה שתגדיל את היקף זכויות הבנייה בצורה משמעותית ל-17 אלף מ"ר וארבע קומות חנייה תת-קרקעיות.



לאחר סיום הבנייה תחזיק לוינשטיין את מרבית שטחי המשרדים בשיעור של 60%-65%, והאחים כדורי את השאר. לאחר השלמת הבנייה מתכוונת לוינשטיין להשכיר את השטחים שבבעלותה. היא צופה רווח בשיעור של כ-10% מהפרויקט.



עד לאישור התב"ע החדשה, תהליך שיימשך להערכת החברה כשנתיים, תבנה לוינשטיין את החלק התחתון של הבניין, שיכלול מרתפי חנייה שייבנו באופן שמביא בחשבון ויכול לשאת מגדל גבוה יותר. לוינשטיין פעלה באופן דומה כשבנתה שני מגדלי משרדים נוספים בתל אביב: את מגדל רובינשטיין בדרך מנחם בגין ואת מגדל דיסקונט ברחוב יהודה הלוי פינת הרצל. גם בשני המקרים האלה נקנו המגרשים עם זכויות בנייה נמוכות והחברה החלה בבנייתם תוך כדי שהיא מקדמת תוכנית להגדלת הזכויות.



המגדל החדש של לוינשטיין נמצא באזור מתפתח של מגדלי משרדים. בשכנות לו, ברחוב המסגר 34, בונה חברת האחים אזורי מגדל משרדים נוסף. שניהם נמצאים בצד המזרחי של רחוב המסגר ומולם, בצד המערבי, נמצא מתחם חסן ערפה שבו מוסכים ובתי מלאכה, אך מיועד לבנייה של 14 מגדלי משרדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully