וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון סלולר של דודי ויסמן חתמה על הסכם MVNO עם פרטנר

אמיתי זיו

24.3.2011 / 11:50

זהו הסכם מפעיל וירטואלי שלישי בשוק התקשורת; פרטי העסקה יימסרו תוך 60 יום



הסכם mvno שלישי בשוק המקומי: אלון סלולר מקבוצת אלון של איש העסקים דודי ויסמן מודיעה כעת כי חתמה הסכם אירוח על רשת . אלון תקים חברה סלולרית וירטואלית אשר תשווק חבילות דרך נכסי קבוצת אלון: חנויות מגה, am:pm ותחנות דור אלון. מדובר על מזכר הבנות והחברות יחתמו על הסכם מפורט בתוך 60 יום. שתי החברות הנוספות שהגיעו כבר להסכמי mvno הן free של שלמה שמלצר ורמי לוי - שתיהן עם רשת פלאפון.



החברה מסרה כי "אלון סלולר, בבעלות קבוצת אלון, אלומיי קפיטל בראשות שלמה נחמה, ואיש העסקים אלי עזור, תקים פלטפורמה טכנולוגית עצמאית על בסיס הרשת של פרטנר, אשר תאפשר לאלון סלולר גמישות בפעילות כמותג עצמאי, תוך ניצול מערך מכירה בפריסה ארצית באמצעות הרשתות הקמעונאיות מגה, תחנות התדלוק דור אלון ורשתות חנויות הנוחות אלונית ו- am:pm. בנוסף, אלון סלולר מתעתדת להציע הטבות שונות וייחודיות לחברי מועדון הלקוחות you המונה כיום מעל 800 אלף בתי-אב".



לדברי דודי ויסמן יו"ר אלון החזקות ברבוע כחול: "כפי שדור אלון החדירה סטנדרטים חדשים בתחום השירות והמחירים לשוק הדלק שהיה רווי ונשלט על ידי מספר מצומצם של שחקנים חזקים, כך גם כניסתנו לשוק התקשורת באמצעות מודל ה-mvno הינה המשך ישיר לאסטרטגיה העסקית של הקבוצה להציע ללקוחותינו מגוון מוצרים ושירותים בצורה הוגנת ושקופה, במחירים תחרותיים ובאיכות הגבוהה ביותר. לאחר תהליך בחינה ממושך החלטנו לבחור בחברת פרטנר, ואין לי ספק ששיתוף פעולה בינינו יאפשר לנו להיות שחקן מרכזי בשוק".



יעקב גלברד מנכ"ל פרטנר מסר: "אנו מקדמים בברכה את חברת אלון סלולר, ושמחים על חתימת מזכר הבנות עימה. בחרנו לחתום על מזכר ההבנות עם חברה קמעונאית בעלת פריסה ארצית של מאות נקודות מכירה המאפשרת הפצה ומכירה לקשת רחבה של צרכנים, חברה ההולכת יד ביד עם הסטנדרטים שאנו מציבים בתחומים רבים: חדשנות, סל מוצרים ושירותים מגוון והצעות תחרותיות. פרטנר תומכת בתחרות חופשית ובמתן זכות בחירה ללקוח. על כן אנו מאמינים, כי החיבור בין הצדדים, יוכל להניב תוצאה משביעת רצון לכולם - הצרכנים, אלון סלולר ופרטנר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully