וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממעייני הישועה: שכרו של מנכ"ל וואלה יעלה ל-80 אלף שקל בחודש - לא כולל בונוס ותנאים

רם עוזרי

24.3.2011 / 12:07

הבונוס של אילן ישועה לשנת 2011 יכול להגיע למיליון שקל בכפוף לעמידה ביעדי רווחיות ורייטינג



דירקטוריון אישר למנכ"ל החברה אילן ישועה העלאת שכר: החל מ-1 באפריל ירוויח ישועה 80 אלף שקל בחודש - קרוב למיליון שקל בשנה. וזה רק שכר הבסיס שיקבל המנכ"ל. בנוסף, יכול להכפיל ישועה את שכרו במידה ויציג "עמידת יתר ביעדים". במקרה כזה, יזכה ישועה לבונוס שנתי של מיליון שקל. עמידה מלאה ביעדים תזכה את ישועה בבונוס שנתי של 770 אלף שקל בלבד.



עלות השכר הכוללת של ישועה, במקרה של עמידת יתר ביעדים שהציב דירקטוריון החברה, יגיע ל-2.3 מיליון שקל. זאת כאשר לוקחים בחשבון, מעבר לשכר הבסיס והבונוס השנתי, גם את התנאים הנלווים, אופציות, הוצאות רכב וכיוצא באלה.



בנימוקי הדירקטוריון לעדכון שכר המנכ"ל מציינים כי החברה עשתה שימוש בסקר השוואתי שערך פרופ' משה צבירן שכלל נתוני תגמול של מנכ"לים בחברות בסדר גודל דומה לזה של וואלה. בין השאר מציינים בהחלטה כי ישועה מכהן בתפקידו מאז 2006, שרכיב המענק השנתי מבוסס בין היתר על תוצאות פעילותה של החברה, שבמבחן השוואתי לא מדובר על שכר חריג ושבמכלול השיקולים עדכון השכר הוא סביר, ראוי והינו לטובת החברה.



וואלה מפעילה את האתרים: וואלה ג'ובס, וואלה טורס, מקושרים, ג'וב סיטי, יד2, שופמיינד, כמה השוואת מחירים, ועוד. החברה הציגה בשנת 2010 הכנסות של 181 מיליון שקל - גידול של 36% בהכנסות שנבעו הן מהפעלת הפורטל והן ממכירת מוצרים ושירותי תיירות . השיפור בהכנסות השנתיות נבע בעיקר מצירופי עסקים לדו"חותיה, יד2 ומינטמרק, ומגידול הרכישות שנעשו באמצעות אתרי הסחר.



מנגד, הרווח שנבע מפעילות שוטפת של החברה ירד בכ-45% בהשוואה לאשתקד והסתכם בכ-15.3 מיליון שקל, זאת בעקבות שיעורי רווח גולמי נמוכים במגזר הסחר וגידול בהוצאות הפרסום של החברה לרבות השקת אתר ג'וב סיטי ומוקד מכירות טלפוני. בשורה התחתונה, החברה דיווחה על רווח נקי לבעלי מניותיה של 9.2 מיליון שקל, נמוך בכ-46% בהשוואה ל-2009.



■ טבלת מובילי שכר הבכירים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully