וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האוורד סטרן תובע את תחנת הרדיו סיריוס בטענה שלא נתנה לו מענקי מניות כפי שהתחייבה

ניו יורק טיימס

24.3.2011 / 15:30

לפי התביעה, סיריוס, שמספר מאזיניה זינק מאז הצטרף סטרן, התחייבה למענקים בהתאם לגידול במספר המנויים



שדר הרדיו הפרובוקטיבי האוורד סטרן הגיש תביעה נגד תחנת הרדיו הלווייני סיריוס xm, בטענה כי לא שילמה לו מענקי מניות הקשורים לגידול במספר המנויים, כפי שהתחייבה לעשות בחוזה ביניהם.



סטרן בן ה-57 חתם באוקטובר 2004 על חוזה לחמש שנים עם סיריוס, לפיו יקבל תקציב של 100 מיליון דולר בשנה להפקת תוכניתו, זאת כאשר לתחנה היו פחות ממיליון מנויים. הוא החל לשדר את תוכניתו בינואר 2006, ושנתיים לאחר מכן החברה התמזגה עם חברת הרדיו הלווייני xm.



בתביעה, אשר הוגשה ביום שלישי בבית משפט במנהטן על ידי חברת ההפקות של סטרן וסוכנו דון בוכוולד, נטען כי החברה התחייבה לשלם לסטרן במניות כאשר תשיג את יעדיה מבחינת מספר המנויים. ואולם מלבד מענק התחלתי של 34.4 מיליון מניות ב-2006 ומענק נוסף ב-2007, לא קיבל סטרן תשלום נוסף, אף שסיריוס דיווחה על 20.2 מיליון מנויים בסוף 2010, לדברי התביעה.



"כשסיריוס היתה זקוקה לסטרן, היא הבטיחה לו נתח בכל הצלחה שתשיג", נאמר בתביעה. "וכעת, לאחר שסיריוס השיגה את המתחרה העיקרית שלה וזכתה ליותר מ-20 מיליון מנויים, היא הפרה את התחייבותה לסטרן, כיוון שבאופן חד צדדי החליטה כי כבר שילמה לו מספיק".



בדצמבר, סטרן חידש את החוזה שלו עם סיריוס xm לחמש שנים נוספות. תנאי החוזה לא ידועים, אך אנליסטים מעריכים כי בחוזה התחייבה החברה לתשלום של 80 מיליון דולר בשנה במזומן, ללא מענקי מניות.



בתגובה לתביעה אמרה סיריוס כי דבקה בתנאי ההסכם שלה עם סטרן מ-2004. "סיריוס xm זה עתה חתמה על הסכם לחמש שנים עם האוורד סטרן, והוא חלק מוערך בחברה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully