וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסגות על מבני תעשייה: שערוך גבוה בישראל ורווחי חברות בנות פיצו על חולשה בגרמניה

TheMarker Online

24.3.2011 / 16:16

אהוד ניר: "דו'ח כספי מעל הציפיות ואנו ממשיכים בהמלצת 'קנייה' ובמחיר יעד של 8.45 שקל למניה"



מבני תעשייה פרסמה היום דו"ח כספי טוב כאשר עוצמת הפעילות בישראל והרווחיות בחברות הבנות פיצו על תוצאות חלשות יחסית בגרמניה.







"שערוכי נדל"ן בישראל בהיקף של 80 מיליון שקל ברבעון פיצו על שערוכים שליליים בהיקף של 22 מיליון שקל בגרמניה", אומר היום אהוד ניר, אנליסט פסגות בית השקעות.



"ירידת התפוסות ושכר הדירה בגרמניה שהובילו לשערוכים השליליים היו הגורם המרכזי לחולשה ב-noi של הרבעון הרביעי. בשיחת הוועידה העריכה החברה כי התפוסות יעלו חזרה בשנת 2011 עם אכלוס שני מבנים בהם עזבו שוכרים."



החברות הבנות: דרבן ומירלנד רשמו רווחים נאים ברבעון הרביעי. סוויטלנד רשמה רווח קטן ומנגד מונדון רשמה הפסד קל כך שבסך הכול תרומת החברות הבנות הייתה חיובית.



רווחי ניירות ערך סחירים ורווחים בגין יתרות מטבע חוץ הביאו להוצאות מימון נמוכות מהתחזית ותרמו לרווח הנקי.



"נזכיר כי החל מהרבעון הראשון של 2011 תחזיק מבני תעשייה 10.17% ישירות בחברה האם כלכלית ירושלים במקום האחזקה בשיעור 24.6% בדרבן", אומר ניר. "אנו רואים את האחזקה בחברה האם כיתרון לאור האפשרות לחיזוק רמת הסינרגיה בין החברות, בעיקר ברכישות משותפות של נדל"ן."



"מבני תעשייה נסחרת כיום במכפיל הון של 0.95 (לאחר חלוקת הדיבידנד) ואנו בהחלט רואים מקום לאפ סייד בחברה, לה עוגן רחב בישראל ופיזור נאות בחו"ל", אומר ניר.



"בשורה התחתונה: מבני תעשיה פרסמה דו'ח כספי מעל הציפיות ואנו ממשיכים בהמלצת 'קנייה' ובמחיר יעד של 8.45 שקל למניה."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully