וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בתולדות הבנק הפדרלי: יתחיל לקיים מסיבות עיתונאים קבועות

סוכנויות הידיעות

24.3.2011 / 21:33

ברננקי יערוך ארבע מסיבות עיתונאים בשנה; הראשונה תתקיים ב-27 באפריל



יו"ר הבנק הפדרלי, בן ברננקי, הודיע היום כי לראשונה בתולדות הבנק המרכזי, הוחלט על עריכת מסיבות עיתונאים קבועות, על רקע הביקורת הגוברת כלפי הבנק הפדרלי בציבור ובקונגרס האמריקאי. מסיבת העיתונאים הראשונה תתקיים ב-27 באפריל.



ברננקי יקיים מסיבות עיתונאים ארבע פעמים בשנה, לאחר החלטות הריבית של הבנק הפדרלי. "קיומם של תדריכים קבועים לעיתונות נועדה לסייע להגברת בהירות ודיוק הסברת המדיניות המוניטרית של הבנק הפדרלי", נאמר בהודעה שפירסם היום הבנק המרכזי. "הבנק הפדרלי ימשיך לבחון את מדיניות התקשורת שלו כדי להבטיח מתן דין וחשבון לציבור והגברת ההבנה של מדיניותו".



בחודש פברואר קיים ברננקי מסיבת עיתונאים במועדון העיתונות הלאומי של ארה"ב, ופרוטוקולים של ישיבות הבנק הפדרלי מראים כי הבנק המרכזי שוקל כבר מאז שנה שעברה להתחיל לקיים מסיבות עיתונאים קבועות להסברת מדיניותו.



להבדיל מהבנק הפדרלי, בנקים מרכזיים אחרים בעולם כבר מקיימים מסיבות עיתונאים. נשיא הבנק המרכזי של אירופה (ecb), ז'אן-קלוד טרישה, מקיים מסיבת עיתונאים לאחר כל החלטה של הבנק המרכזי, והבנק המרכזי של בריטניה עורך מסיבת עיתונאים לאחר פרסום דו"ח האינפלציה הרבעוני שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully