וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורקל מכה את התחזיות: זינוק של 76% ברווח ושל 37% במכירות

סוכנויות הידיעות

24.3.2011 / 22:35

המניה עולה ב-3% לאחר הסגירה; ענקית התוכנות העסקיות הגדילה הדיווידנד הרבעוני ב-20%



ענקית התוכנות העסקיות האמריקאית דיווחה היום (ה') על רווח רבעוני גבוה מהצפוי וזינוק של 37% במכירות על רקע המשך התאוששות ההשקעות בטכנולוגיית מידע במגזר העסקי.



אורקל, חברת התוכנה השנייה בגודלה בעולם, רשמה ברבעון הכספים השלישי של החברה שהסתיים בסוף פברואר רווח נקי של 2.1 מיליארד דולר, או 41 סנט למניה, לעומת רווח של 1.19 מיליארד דולר, או 23 סנט למניה, בתקופה המקבילה בשנה הקודמת.



בניכוי הוצאות חד פעמיות רשמה אורקל - שבראשה עומד המנכ"ל והמייסד לארי אליסון - רווח של 54 סנט למניה, מעל לתחזית האנליסטים לרווח של 50 סנט למניה.



אורקל, אשר רכשה בשנה שעברה את יצרנית השרתים סאן מיקרוסיסטמס, רשמה בתקופה המדווחת הכנסות של 8.76 מיליארד דולר, צמיחה של 37% לעומת הרבעון המקביל בשנה הקודמת. התוצאות עלו על תחזיות האנליסטים להכנסות של 8.66 מיליארד דולר. תוצאות הרבעון המקביל כללו רק חודש אחד של מכירות חומרה של סאן מיקרוסיסטמס שעסקת רכישתה נסגרה בינואר 2010.



אורקל גם הודיעה על הגדלת הדיבידנד הרבעוני למשקיעים ב-20% - מחמישה סנט למניה לשישה סנט למניה.



"צמיחה חזקה בהכנסות יחד עם ניהול עסקי ממושמע סייע להגדלת שולי הרווח התפעולי לפני הוצאות חד פעמיות לרמה של 44% ואת הרווח למניה ל-54 סנט", אמרה הנשיאה במשותף של אורקל, הישראלית לשעבר צפרה כץ, בעת פרסום הדו"חות.







"התוצאות ברבעון התבססו על שיפור על בסיס רחב וכל האזורים הגאוגרפיים דיווח על צמיחה בהכנסות של לפחות 30%", הוסיף הנשיא במשותף של אורקל, מרק הרד.



הדו"חות הרבעוניים של אורקל, המתפרסמים כחודש לפני התוצאות של מתחרותיה, נחשבים לחשובים מכיוון שהם מעניקים תמונת מצב מוקדמת של המגמות במגזר הטכנולוגיה.



מניית אורקל עולה ב-3% במסחר לאחר הסגירה אחרי שסיימה את שעות המסחר הרגילות בוול סטריט בעלייה של יותר מ-2%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully