וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: המסחר נסגר במגמה חיובית

נמרוד הלפרן

24.3.2011 / 23:26

המסחר בוול סטריט נסגר במגמה חיובית. מדד הדאו ג'ונס עלה ב-0.7% והנאסד"ק עלה ב-1.4%. עם זאת, שוק האג"ח הממשלתיות האמריקאיות נסגר בירידות, זה היום השישי ברציפות

בורסות וול סטריט נסגרו במגמה חיובית על רקע דו"חות כספיים טובים מהצפוי של שורת חברות טכנולוגיה, בהן יצרנית השבבים מיקרון וחברת התוכנה רד האט, ובעקבות נתוני מעודדים על שוק התעסוקה בארה"ב. מדד דאו ג’ונס עלה ב-0.7% לרמה של 12,170 נקודות; מדד S&P 500 הוסיף 0.9% לרמה של 1,309 נקודות; מדד נאסד"ק עלה ב-1.4% לרמה של 2,736 נקודות. שוק האג"ח הממשלתיות האמריקאיות נסגר בירידות זה היום השישי ברציפות, והתשואה על האג"ח ל-10 שנים עלתה ב-0.05% לרמה של 3.4%.

בחזית המקרו כלכלית בארה"ב: הזמנות למוצרים בני קיימא בארה"ב ירדו במפתיע בפברואר, ירידה חודשית רביעית בחמישה החודשים האחרונים. מנגד, הממוצע הארבע-שבועי של מספר תביעות האבטלה הראשונות ירד לרמתו הנמוכה ביותר זה למעלה משנתיים וחצי.

הזמנות למוצרים בני קיימא בארה"ב ירדו בפברואר ב-0.9% - הירידה החדה ביותר זה ארבעה חודשים וירידה חודשית רביעית בחמישה החודשים האחרונים - לאחר עלייה של 3.6% בינואר, מסר היום משרד המסחר האמריקאי. תחזית הכלכלנים היתה לעלייה של 1.5%.

מספר תביעות האבטלה הראשונות בארה"ב ירד בשבוע שעבר ב-5,000 לרמה של 382 אלף, מסר היום משרד העבודה האמריקאי. הירידה היתה בהתאם לתחזיות הכלכלנים. הממוצע הארבע-שבועי של תביעות האבטלה הראשונות ירד לרמה של 385,250 - הרמה הנמוכה ביותר מאז אמצע חודש יולי 2008. זה השבוע הרביעי ברציפות שבו הממוצע הארבע-שבועי נמצא מתחת לרמה של 400 אלף.

חברת איימקס (סימול IMAX) הקנדית, המפתחת ומפעילה אולמות קולנוע בתלת מימד ברחבי העולם, חתמה על חוזה בהיקף של 100 מיליון דולר להקמת 75 בתי קולנוע חדשים בסין. איימקס תשתף פעולה עם מפעילת בתי הקולנוע הגדולה בסין, ואנדה סינמה ליין, לבנות את בתי הקולנוע עד 2014.

בין החברות הישראליות בוול סטריט: יצרנית התרופות הגנריות טבע (2.5% , 50.35) וענקית מוצרי הצריכה פרוקטר אנד גמבל הודיעו על הקמת שותפות לשיווק מוצרי צריכה רפואיים ותרופות ללא מרשם. השותפות תשלב את יכולתה של פרוקטר אנד גמבל לפתח, לייצר ולמתג תרופות ומוצרי צריכה רפואיים עם הפריסה השווקית העולמית של טבע ויכולותיה בתחום המחקר והפיתוח והייצור במטרה להאיץ את צמיחתן של שתי החברות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully