וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל למגזין אמנות ישראלי: אין כניסה לחנות האפליקציות - מדובר בפורנו

גיא גרימלנד

27.3.2011 / 9:35

מרב מרודי: "מיס.יוז הוא מגזין אמנות ישראלי שדן במיניות - למרות זאת אפל מחשיבים אותנו פורנו"



לפני מספר ימים דיווחנו על כך שאפל דחתה אפליקציה למדידת קרינה של הסטארט-אפ הישראלי טוקון. מרב מרודי, העורכת והמייסדת של מגזין מיס.יוז נכשלה אף היא בשכנוע של אפל להכנסת האפליקציה לחנות ה-app store של אפל. הסיבה: מגזין האמנות שלה מציג לטענת אפל תכנים סקסואלים שמוגדרים כ"פורנו".



מרודי מציינת כי "מיס.יוז הוא מגזין אמנות ישראלי שדן במיניות. הוא מציג אמנים מכל העולם שנחשבים אמנים ומציגים במוזיאונים ללא צנזורה גם בארה"ב, כולל דיוויד לה שאפל ועוד. למרות זאת אפל מחשיבים אותנו פורנו".



מצוות בדיקת האפליקציות של אפל נמסר במייל שהעביר לאנשי המגזין את התשובה הבאה: "סיימנו לבדוק את האפליקציה שלכם, עם זאת איננו יכולים לפרסם גרסה זאת בחנות האפליקציות מכיוון שהיא כוללת תוכן שנופל בקטגוריית פורנוגרפיה. אפליקציות עם תוכן סקסואלי אינן מורשות בחנות של אפל".



מורדי העבירה לאנשי אפל את התשובה הבאה: "האפליקציה שלנו מסקרת אמנות... המהדורה הנוכחית כוללת עבודות של אמנים שמופיעים בספרי חינוך ובמוזיאונים שונים בעולם, ביניהם המוזיאון לאמנות מודרנית בניו-יורק ובסן פרנסיסקו". בין האמנים שמוצגים באפליקציה: ג'ון קורין (john currin), אלנור אנטין, ג'ודי פוקס ופרגרין הוניג.



ג'ובס התבטא בעבר בנושא פורנו ואמר: "אנו מאמינים שיש לנו אחריות מוסרית לגבי תכני פורנו עבור האייפון. אנשים שרוצים פורנו יכולים לקנות את מכשיר האנדרואיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully